جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ ️افتخار داریم ۵۸۰ شهید روحانی پایتخت نیز به تبعیت از سایر شهداء سوره هجرت و جهاد را خواندند و نماز عشق را با سلام شهادت به پایان رساندند و به کوی دوست پرکشیدند.

️به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به مناسبت برگزاری یادواره ۵۸۰ شهید طلبه و روحانی پایتخت پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

️سلام و درود خداوند بر اعزه روحانی که در شباب عمر خویش با خون پاک خود احسن الرسائل یعنی رساله شهادت را نوشته و پاسدار ارزشها و فضیلتهای اسلام ناب محمدی علی اله مه ر که و سلب شدند. درود و تحیت خداوند منان بر خانواده معظم شهدا که در محفل مقدس خود ابرار روزگار را در عرصه های مختلف تربیت نموده و ابراهیم و از رضا به رضای الهی داده و عزیزان خود را نثار درگاه حضرت حق نمودند.

️روحانیت سخنگوی مکتب و مبلغ دین است و کلام خود را در زمزم ولایت طراوت می بخشد. نوشیدن شهد شیرین شهادت در کنار رزمندگان اسلام چه در جبهه های نبرد حق علیه باطل چه در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و چه در فتنه و اغتشاشات تأییدی است بر درستی آن چه آموخته و امضایی بر صحت آنچه درک نموده و گواه روشنی بر این حقیقت که حجره های امروز سنگر جهاد و اجتهاد است و سنگرهای جهاد حجرات معنویت بار تعلم عمیق ترین درسهای هستی و به راستی که شهدای روحانی داعیه الهی بودن را در عمل اثبات نمودند.

️افتخار داریم ۵۸۰ شهید روحانی پایتخت نیز به تبعیت از سایر شهداء سوره هجرت و جهاد را خواندند و نماز عشق را با سلام شهادت به پایان رساندند و به کوی دوست پرکشیدند.

️اینجانب ارادت خالصانه خود را به ساخت خانواده های مکرم شهدا ابراز داشته و از آستان حضرت احدیت توفیقات شان را در تداوم راه عزیزانشان و التزام به باور مترقی و قرآنی ولایت فقیه مسئلت می نمایم.

️بنا داشتم در این محفل نورانی حضور بایم که به دلیل شرکت در تشییع جنازه یار دیرین امامین انقلاب استاد گرانقدر حضرت آیت الله نمازی درست الله علیهم. سلب توفیق گشتم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی خلود در روح و ریحان و جنت النعیم را نیز طلب می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha