دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه دخترانه «حاج حبیب الله زیرک» هم زمان با سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دانش‌آموزان، فرهنگیان همراه با مسئولین، در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه زنگ انقلاب را به یاد و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذاری جمهوری اسلامی نواختند تا بگویند با وجود گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب، همچنان پایبند اصول انقلاب اسلامی و ارزش های آن هستند.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی جوشقانیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل گفت: در زمان نبوت امام جامعه پیامبر(ص)است، در زمان امام معصوم خود امام و در زمان غبیت ولی فقیه امام جامعه است که باید از ایشان اطاعت کرد.

وی به نقش بسیار اثر گذار مردم و ایمانشان اشاره کرد و افزود: اگر ایمان و صلابت و پایداری مردم نباشد، نمی توانند نظام و ملت را نجات دهند.

در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه حاج حبیب الله زیرک پردیسان، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) برگزار شد، دانش‌آموزان در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران را در دست داشتند، سرود پرافتخار جمهوری اسلامی را سر دادند تا بگویند، با آن که انقلاب را درک نکرده‌اند ولی به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی، میراث پدران و مادران خود را با جان و دل حفظ می‌کنند.

در پایان با همراهی دانش آموزان نوای یا مهدی و الله اکبر در مدرسه طنین انداز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha