سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام کریمی

حوزه/امام جمعه خلخال گفت: دهه مبارک فجر، یادآور عزت، اقتدار و افتخار بزرگ انقلاب و نظام اسلامی برای مردم بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام کریم اسدی روز چهارشنبه در آستانه ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در دیدار با اعضای شورای اداری خلخال افزود: انقلاب اسلامی ایران برای این ملت پیشرفت های زیادی در زمینه های علمی، نظامی، اقتصادی و پزشکی به ارمغان آورده است.

وی گفت: امروز ملتی که زمانی زیر چکمه استبداد لگدمال می شد، بر خود می بالد که به عنوان ملت یک کشور بزرگ و قدرتمند جهان محسوب می شود.

امام جمعه خلخال افزود: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر عزت مردم کشورمان، موجب بیداری ملت های تحت ستم شده و بسیاری از انقلاب های شکل گرفته امروزی در مناطق مختلف دنیا نشات گرفته از انقلاب اسلامی و در امتداد راه نظام اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: کشوری که یک روز مستعمره دیگر کشورها بود، به برکت انقلاب و نظام اسلامی تبدیل به یک قدرت بلامنازع جهانی شده و در تمام زمینه ها از جمله فن آوری های هسته ای، هوایی و دریایی رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام اسدی همچنین با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه های ویژه در دهه مبارک فجر، گفت: باید با برگزاری برنامه های مختلف، عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم.

در این مراسم رضوان صادقی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خلخال نیز گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۱۲۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: این طرح ها شامل پروژه های حوزه های راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، کشاورزی، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و سایر حوزه ها است.

صادقی گفت: این طرح ها با هدف عمران و آبادانی شهرستان خلخال و رفاه حال مردم اجرا شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha