شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ حسن عبد الله مفتی صور

حوزه/ حجت الاسلام سید ناجی عطوی در درالفتوای جعفری صور با شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل، دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید ناجی عطوی نماینده آیت الله بشیر نجفی از مراجع نج اشرف، در درالفتوای جعفری صور با قاضی شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل، دیدار کرد.

در این دیدار شیخ علی عبدالله مدیر مجتمع دینی الخضرا و شیخ ربیع قبیسی مسئول فرهنگی جنبش «امل» در منطقه جبل عامل و تعدادی از شخصیت های روحانی منطقه صور حضور داشتند.

در این دیدار تحولات میدانی در خصوص حملات روزانه رژیم اسرائیل، کشتار و تخریب سیستماتیک و هدف قرار دادن غیرنظامیان و خبرنگاران و اهمیت آگاهی مرجعیت دینی در نجف از آنچه در جنوب و فلسطین می‌گذرد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شیخ عبدالله ابراز امیدواری کرد که آیت الله بشیر نجفی در صحت و سلامت باشند و مردم ما در جنوب، لبنان و فلسطین به خاطر رنج واقعی که دارند بخصوص مشکل آوارگی در لبنان از روستاها و شهرهای جنوبی و مجاور خط آبی که هر روز در معرض حملات دشمن اسرائیلی قرار دارند، مورد توجه و دعای ایشان باشند.

حجت الاسلام عطوی نیز به نوبه خود به مقاومت و همه مردم ستمدیده ای که برای بازگرداندن حقوقی که صهیونیست ها از سرزمین ها و وطن ها سلب کرده اند مبارزه می کنند، درود فرستاد و گفت: آیت الله شیخ بشیر نجفی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تا از اوضاع و احوال لبنان و فلسطین مطلع شوند و به این مسئله توجه و اهمیت ویژه ای قائل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha