شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/گرامیداشت دهه فجر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

حوزه/به مناسبت دهه فجر و گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، به مناسبت دهه فجر و گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

لطیف میرزایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آیت‌الله مروج(ره) تبلیغات اسلامی اردبیل در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با عنایت پروردگار، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و اتحاد و همبستگی مردم ایران به پیروزی رسید.

وی افزود: در روزهای پیش رو میادین سیاسی حساس و تأثیرگذاری داریم که راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند از جمله این مناسبات ملی است که همگان باید مشارکت حداکثری در این میادین حساس تاریخی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام میرزا سلیمان حیدری، از مبارزان پیشکسوت انقلابی اردبیل نیز در این مراسم به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

در ادامه این مراسم، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha