دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان خلخال

حوزه/حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به عدم وجود دستگاه ام آر آی در بیمارستان این شهرستان، گفت: آمار پایین جمعیت نمی‌تواند مانعی برای ارائه خدمات به مردم منطقه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با اشاره به عدم وجود دستگاه ام آر آی در بیمارستان این شهرستان، گفت: در حالی که مردم خلخال به شدت نیازمند استفاده از این تجهیزات پزشکی هستند، اما بر اساس مقررات کشور، بهره‌مندی از این تجهیزات تنها برای شهرستان‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت خلخال در حال حاضر زیر ۱۰۰ هزار نفر است، تاکید کرد: آمار پایین جمعیت نمی‌تواند مانعی برای بهره‌مندی مردم منطقه از این تجهیزات حیاتی باشد.

خطیب جمعه خلخال همچنین با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی این شهرستان، گفت: با وجود این ظرفیت‌ها، تاکنون باید حداقل ۵۰ سد معیشتی در خلخال احداث می‌شد، اما این امر عملی نشده و مردم خلخال همچنان با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسدی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم خلخال را به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات یوم الله ۱۱ اسفند ماه سال جاری فراخواند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha