شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عزیزی

حوزه/حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به شرایط بحرانی و سخت دنیا و کشورهای نظام سلطه و خاورمیانه، حماسه بزرگ و تاریخی ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند را نقطه عطفی در تاریخ جهان و خاورمیانه دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیله سوار اظهار کرد: جبهه مقاومت و گفتمان مقاومت بیشترین تأثیر را در شرایط حال حاضر دارد که محور این مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام پیشرفت های محیرالعقول در تمام عرصه های نظامی و غیرنظامی که در غالب آنها جز ۱۰ کشور برتر دنیا آن هم در شرایط سخت است، مرهون و مدیون مقاومت و نیز روحیه انقلابی مردم است، گفت: این کشور متعلق به خود مردم است و این مردم هستند که مسیر و سرنوشت خود را انتخاب می کنند که حماسه ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ادامه نقش آفرینی مردم ایران است.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن دعوت از مردم شریف و نجیب مغان برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: وجود سپاه معظم مایه امید و دلگرمی در کنار نیروهای مسلح و امنیتی برای مردم است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به عظمت ماه شعبان و مناسبت های آن اشاره کرد و میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به تمام پاسداران کشور و استان و شهرستان تبریک گفت و از زحمات سپاهیان شهرستان بیله سوار کمال تقدیر و تشکر را کرد.

وی نقش معجزه گونه و بی بدیل سپاه در تمام عرصه های کشور را بیانگر بیان تاریخی امام راحل (ره) در مورد این قشر جهادی دانست و تصریح کرد: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در پایان به برگزاری جشنواره تئاتر مرزداران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی شروع ترقی و تعالی شهرستان مرزی بیله سوار است که از تمام دست اندرکاران و زحمتکشان این جشنواره کشور در قالب تکریم مرزداری و مرزداران، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حجت الاسلام عزیزی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را مایه حسن و زینت و جمال انسان دانست و افزود: طبق خطبه متقین، انسان های با تقوا کسانی هستند که اهل زیبایی و فضیلت بوده و در قیامت هم خداوند با کسانی خواهد بود که این زیبایی و زینت را در نظام احسن برای خود در این دنیا کسب کرده باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha