شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ف

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: از شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه‌های فرامرزی به عناصر اصلی و فرعی موساد در۲۰ کشور و سه قاره قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر، ضمن تبریک عید مبعث پیامبراکرم (ص) اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری الان پیامبر اکرم(ص) در حال تعلیم و تزکیه ما می‌باشد.

امام جمعه کاشان ضمن تبریک ماه رجب و ایام اعیاد شعبانیه، گفت: امام صادق(ع) فرمودند هرکس یک روز از آخر ماه رجب را روزه بگیرد، از شدت جان دادن و عذاب قبر ایمنی پیدا می‌کند و اگر دو روز از ماه رجب را روزه بگیرد عبور از صراط برایش آسان می‌شود و یا اگر سه روز آخرماه رجب را روزه بگیرد، از ترس و فضای بزرگ روز قیامت ایمن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن گرامی داشت عید مبعث و ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند، پیامبر اعظم (ص) داعی آن زمان برای الی الله بودند، امام راحل هم سال ۴۲ ادامه دهنده همان دعوت بودند و امام زمان(عج) هم مردم را به سوی خدا دعوت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، دعوت جهانیان و جوانان اروپا توسط امامین انقلاب به سوی خدا و قرآن را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم به وظیفه خودشان در شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات عمل خواهند کرد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد : اگر امروز افسوس می‌خوریم که مردم در عاشورا به هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) لبیک نگفتند، امروز با حضورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات به ندای هل من ناصر رهبری معظم انقلاب لبیک بگوییم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به ۲۰ بهمن ۶۴ سالروز عملیات والفجر هشت اشاره کرد و با بیان اینکه این عملیات یکی از شگفت انگیزترین عملیات‌ها در دنیا بود، اظهار کرد: در این عملیات ۳ هزار غواص چنان از اروند عبور کردند که عراق متوجه نشد و چندین هواپیما، صدها تانک دشمن منهدم شد و ۱۸۰خودرو، ۱۲۰ ضد هوایی و چندین رادار و خودرو دشمن به غنیمت گرفته شد.

امام جمعه کاشان به موفقیت‌های چشمگیر مقاومت غزه اشاره کرد و یادآور شد: علیرغم تقدیم ۳۰ هزار شهید در غزه، دشمن خیلی آسیب دیده و در سه ماه جنگ ۱۱۰۰ خودرو اسرائیل منهدم شده که ۹۶۰ تا از این خودروها تانک مرکاوا بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن گرامی داشت روز جانباز و پاسدار ابراز کرد: از ائمه جمعه و جماعات و نیروهای ارزشی می‌خواهم ضمن قدردانی از پاسداران، به منظور تجلیل از خدمات جانبازان به دیدارشان بروند.

امام جمعه کاشان، به تشریح پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پرداخت و گفت: از شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه‌های فرامرزی به عناصر اصلی و فرعی موساد در۲۰ کشور و سه قاره قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن ابراز خرسندی از رشد صنعت و فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، درمانی و پزشکی در شهرستان کاشان، به ۲۷ طرح شهرداری کاشان نیز اشاره کرد و یادآور شد: برخی از این طرح‌ها از جمله بوستان دیبا آماده است و زیر گذر میدان جهاد که بخشی از آن در مناقصه قرارداده می‌شود و بخشی دیگر از این طرح‌ها نیز تا پایان اسفند آماده می‌شود.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: یکی از ۲۷ طرح شهرداری کاشان، آسفالت معابر با ۸۵ هزار تن آسفالت می‌باشد که قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha