دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قزوین

حوزه /  مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در مراسم جشن ایام الله دهه مبارک فجر که در مسجد امام حسن عسگری شهرک کوثر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ملت با انقلاب اسلامی به خودباوری رسید و این درسی بود که امام (ره) به ملت ایران اسلامی یاد دادند و امروز همه آحاد ملت باور دارند که می‌توانند که پیشرفت‌های زیادی نیز در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی با تأکید بر اینکه حضور مردم درصحنه‌های مختلف، دشمن را مأیوس کرده و می‌کند، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن در پیش است و مردم امسال نشان خواهند داد که در صحنه هستند و مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد و در ۱۱ اسفند نیز بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ابراز کرد: دشمن با تحریم، جنگ تحمیلی و انواع فتنه‌ها به مقابله با نظام پرداخته و امروز با جنگ ترکیبی وارد شده و به دنبال ناامیدی ملت است، اما راه علاج ایستادگی و مقاومت است آن‌هم با تبعیت محض از ولایت‌فقیه، پس اگر حضور مردم درصحنه‌ها نبود این انقلاب نیز به اهدافش نمی‌رسید.

وی ادامه داد: امروز باوجود تلاش‌های دشمنان اما انقلاب اسلامی پیشرفت‌های شگرفی داشته، البته برای رسیدن به اهداف بلند همچنان باید تلاش کنیم، چرا که امروز نظام اسلامی با عزت و مقتدر است و این عظمت در سایه اسلام ناب محمدی(ص) محقق شده است.

وی ادامه داد: ملت رشید ایران با شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با حضور بی نظیر خود اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، به بیانات راهگشا و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کردند که «به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی(ره) را برجسته خواهند کرد.» و استکبار جهانی و دشمنان این نظام برآمده از خون شهدا بدانند ملت ایران اینبار هم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سیلی محکمی به آنان خواهند زد.

وی اظهار کرد: مردم علاقمند به کشور، نظام و ولایت فقیه خود هستند و این علاقه و اشتیاق را در یوم الله روز ۲۲ بهمن خواهیم دید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در روز ۲۲ بهمن، ۴۵ سالگی انقلاب را مردم در سراسر کشور و حتی باید گفت در تمام جهان به لطف خدا، با علاقه، ذوق و اشتیاق، جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی، همچنین به حضور ملت ایران در انتخابات یازدهم اسفند سال اشاره کرد و یادآور شد: با همدلی و همراهی مردم در پای صندوقهای اخذ رأی، این دوره از انتخابات با شکوهتر از سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر همراهی و پشتیبانی از اصل نظام، قانون و رهبری را به دشمنان انقلاب اسلام ثابت و حماسه بزرگی را رقم خواهند زد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات پرداخت و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب که امروز به خوبی نقشه‌ها واهداف دشمنان را نقش برآب می‌کنند، فرمودند «همه کسانی که مخاطبانی دارند، وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند این اشتباه و به‌ضرر کشور است.» بنابراین همیشه باید منویات معظم‌له را اولویت تمام برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های موشکی، علمی، فناوری، سلول های بنیادین دست پیدا کرده که باید همیشه شکرگزار این نظام، انقلاب، شهدا و رهبری باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای جوانان و جامعه تبیین شود و در این زمینه همه باید تلاش و کوشش نماییم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha