سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به تشریح مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرک‌های استان زنجان پرداخت و گفت: مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر زنجان در ۲ مسیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر زنجان، اظهار داشت: مردم برای حضور در این جشن از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن می‌توانند از ۲ مسیر بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب حرکت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در مسیر راهپیمایی غرفه‌هایی برای تنوع دادن به برنامه‌ها از سوی هیأت‌ها و تشکل‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه نقاط استان در قالب جمع‌های خانوادگی برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنران این مراسم در شهر زنجان علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه به مسیرهای راهپیمایی در شهرک‌های دیگر استان اشاره کرد و ضمن اینکه زمان راهپیمایی مردم ابهر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۲ بهمن آغاز می‌شود، گفت: مسیرهای راهپیمایی این شهر از چهارراه امام حسین(ع)، بلوار طالقانی جنوبی، مقابل مسجد جامع این شهر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خرمدره ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان خدابنده شهر قیدار نبی نیز ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا و همچنین در شهر آب‌بر مرکز شهرستان طارم از میدان امام علی(ع) تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ و نیم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا(س) تا مزار شهدا، در هیدج از ساعت ۱۱ از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر، در صایین قلعه از ساعت ۱۰ از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) تا مزار شهدای گمنام این شهر، در ماهنشان از مقابل مسجد فاطمه‌الزهرا(س) تا گلزار شهدا از ساعت ۱۰ و ۳۰ و در شهرستان ایجرود از ساعت ۱۰ از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha