شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
22 بهمن

حوزه/ علما، روحانیون، شورای افتاء و روحانیت مرکز بزرگ اسلامی کامیاران با صدور بیانیه ای از مردم این شهرستان برای حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علما، روحانیون، شورای افتاء و روحانیت مرکز بزرگ اسلامی کامیاران با صدور بیانیه ای از مردم این شهرستان برای حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی دوران ساز، با عظمت و اقتدار آفرین، ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد.

پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های علمی، فناوری، امنیتی، نظامی، عمرانی، رسانه ای، هنری، بین المللی و غیره بدست آمده که باید با عزم و تلاش همگانی نسبت به حفظ و ارتقاء آن ها کوشش کنیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و به لطف و عنایت خداوند متعال علی رغم همه فراز و فرودها، تلخی ها و شیرینی ها و پیروزی ها ، امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هر زمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

امروز استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده و آنان را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند، اما آینده از آنِ آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می دانند.

ما روحانیون شهرستان کامیاران، از مردم شریف، بزرگوار و شهیدپرور شهرستان کامیاران دعوت بعمل می آوریم، همراه، همدل و هم زبان با قاطبه ملت شریف ایران در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمایند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت و مبارزه با فقر، فساد و دشمنان انسانیت، اسلام و ایران را سردهند و همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی می کنند، با شرکت در انتخابات ۱۲ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و جلوی کارشکنی های آنان را خواهند گرفت .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha