دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با مرور تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه شدید جبهه استکبار اعم از فتنه ها، کودتاها، ترورها، حضور نحله ها و نهضت های منحرف، گفت: رمز طلایی و نهایی پیروزی بر همه این مشکلات ، فقط حضورثابت و دایمی مردم در صحنه است‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن اصفهان با اشاره به سابقه طولانی این شهر در عرصه شهادت و ایثار، دین و تشیع، علمای بزرگ و تاریخ و هویت کهن، اظهار کرد: محور اصلی این تمدن و هویت ، مردم غیور، ایثارگر و فداکار هستند.

وی افزود: لذا این مردم بیش از هر کس دیگری ،شایسته خدمت هستند و امروز کارگزاران نظام باید خدمت صادقانه و شایسته ارایه دهند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به تقسیم بندی جهان به دو بلوک شرق و غرب در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تبعیت از حاکمیت هایی که مبتنی بر اومانیسیم و کمونیست بود گفت: در آن زمان این دو بلوک به هیچ کشوری اجازه استقلال کشور در هر زمینه اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی را نمی دادند و تمام کشورها و حاکمیت ها باید به هر نوعی به یکی از بلوک غرب و شرق وابسته شوند امام راحل با اعتماد به مردم و یاری خداوند، کاری معجزه گونه کرد.

وی تصریح کرد: در این زمان یک ملت و امام راحل با یک آرمان والا و با شعار استقلال و عدم اتکا به بلوک شرق و غرب ومبتنی بر توکل بر خداوند و پشتیبانی از مردم و تکیه بر آموزه های قرآن و قیام عاشورایی، علیه طاغوت قیام کردند، براین اساس امام راحل با اعتماد به مردم و یاری خداوند، کاری معجزه گونه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال۵۷ یک معجزه قرن بود و انگشت تعجب بلوک شرق و غرب دنیا را برانگیخت ، چرا که در تصور بلوک شرق و غرب پیروزی یک روحانی بدون داشتن سلاح و ادوات و ابزار و نداشتن هیچ پول و سرمایه و حمایت دیگر کشورها در جهان طاغوت غیر قابل ممکن بود و از این بابت شبه معجزه رخ داد.

رمز طلایی پیروزی بر همه مشکلات و قانه های دشمنان، حضور مردم در صحنه است

وی اذعان کرد: تکیه بر اسلام ناب، رهبری که ایمان به خدا، نبوت، ولایت و معاد داشت و یک ملت حامی و تلاشگر و با ایمان ، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رییس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: بسیاری از انقلاب های جهان و قیام در چند سال ابتدایی با انحراف روبرو شد ولی امروز معجزه بالاتر از پیروزی انقلاب اسلامی ، تداوم ۴۵ساله این انقلاب علی رغم همه فتنه ها وترورها و دشمنی ها جبهه استکبار است.

وی ادامه داد: پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ثابت کرد که آیات قرآن کریم عملی است، رمز پیروزی علیه جبهه طاغوت و استکبار با تکیه بر ایمان به خدا شدنی است .

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با مرور تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه شدید جبهه استکبار اعم از فتنه ها، کودتاها، ترورها، حضور نحله ها و نهضت های منحرف، گفت: رمز طلایی و نهایی پیروزی بر همه این مشکلات ، فقط حضورثابت و دایمی مردم در صحنه است‌.

وی اضافه کرد: امروز ۴۵سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است و این ملت علی رغم داشتن تنگناهای اقتصادی، فشار معیشتی، وجود مشکلات متعدد اشتغال و ازدواج برای جوانان، مردم برای دفاع از نظام و ولایت و کشور حضور داشته و دارند.
اقتصاد و امنیت، اشتغال و رفع مسایل کمبود آب از اهم مشکلات کشور است

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: وجود انقلاب اسلامی در کشور ما چیزی جز نعمت الهی و عطیه الهی بر سر ما نیست، شک نداشته باشید پاداش و اجر حضور ملت ایران در صحنه، از سوی خداوند و رسول الله عطا می شود.
قطع شدن دست بیگانگان از همه جهات، استقلال ، آقاگی ایران در جهان، ناتوانی و زبونی رژیم صهیونیست و امریکا، عزت ملت ایران، مستاصل شدن خائنان و دشمنان ایران، افول جبهه استکبار همگی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

توطئه امروز دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ، ترکیبی از ناامنی داخلی، فشار بر مسایل ارزشی و فرهنگی، خارج کردن مردم از محور ولایت است و وظیفه همه کارگزاران در این شرایط این است که آگاه باشند بیشترین دین را به مردم داشته‌اند. اقتصاد و معیشت و امنیت از مسایل مهم نظام اسلامی است، اما از مسایل ذیل اقتصاد ، بحث اشتغال و رفع بیکاری جوانان و برطرف کردن مشکلات آب در استان های خشک کشور چون اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha