دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1137410
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
قب

حوزه/ مردم ولایت مدار و شهید پرور کاشان همزمان با سراسر کشور و درآستانه چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضورپرشور و بی نظیر خود در راهپیمایی با فریادهای «مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مردم ولایت مدار و شهید پرور کاشان اعم از پیر و جوان، زن و کودک، دانش آموز، دانشگاهی، کارگر، روحانی و اقشار مختلف مردم ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه از مقابل مسجدالرسول(ص) با فریادهای الله اکبر و شعارهای ضداستکباری به سمت میدان جهاد کاشان راه افتادند و تصویری باشکوه‌ از این جشن ملی و فراموش نشدنی را در دیار دارالمومنین به نمایش گذاردند.

مردم کاشان باحضور پرشور خود در این مراسم به جهانیان نشان دادند که همچنان پای نظام،انقلاب ،رهبری تا پای جان به آرمان های خودشان پای بند و وفادار هستند.

نهادها و دستگاه‌های مختلف نیز در مسیر راهپیمایی با برپایی ایستگاه‌های نقاشی، فرهنگی، شعارنویسی، پخش سرود حماسی، آتلیه‌ عکسِ انقلاب و زیارت مجازی VR، غرفه ایرانِ جوان با خدمات سلامت و مشاوره خانواده و جوانی جمعیت و پذیرایی از مردم جلوه خاصی به این مراسم داده بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha