یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجی بابایی

حوزه/ حاجی بابایی گفت: اگر کشور یک انتخابات پرقدرت داشته باشد اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد و این مسئله موجب تقویت اقتصاد و معیشت مردم خواهد شد و ملت باید با قدرت وارد انتخابات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی ۲۲ ارومیه، اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور خود انقلاب شان را در چشم جهانیان به ارزیابی گذاشتند وآمدن به دنیا بفهمانند که برای چه انقلاب کردند، اگر به اصل انقلاب برگردیم و ارزیابی کوتاه انجام دهیم، مردم انقلاب کردند تا اسلام را پرآوازه کنند و بگویند در عاشورا و صدر اسلام چه گذشت و پیام آسمانی نبی اکرم چه بود.

وی ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا به مردم دنیا بگوییم سخن اصلی برای تربیت مردم سخنان امام علی و فاطمه علیهماالسلام است، اگر ما برای هدفی غیر از این می جنگیدیم نمی توانستیم اسم شهدای مان را شهید بگذاریم، چرا که راه شهید به خدا ختم می شود. ملت ایران در مسیر الهی قدم بر داشتند.

نماینده مجلس تاکید کرد: ما انقلاب کردیم که به دنیا بفهمانیم که اسلام قبل از انقلاب، اسلام محمدی نبود و انقلاب کردیم اسلامی را پیاده کنیم که امام علی (ع)، حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) بخاطر آن به شهادت رسیدند و هیچ کس برای رسیدن به امور دنیا حاضر نیست جانش را بدهد و شهید و شهادت بلندترین قله ای است که خداوند برای انسان خلق کرده و برای این بلندترین قله باید تلاش کرد.

وی افزود: امام روزی فرمود راه قدس کربلا می گذرد و ما فکر می کردیم باید اول کربلا را بگیریم و بعدا به قدس روی بیاوریم اما سخن امام این بود که تا روزی که قدس کربلایی نشود آزاد نمی شود و امروز فلسطین کربلایی شده است ویک بُعد کربلا گریه ما برای شهادت امام حسین (ع)است و بعد دیگرش این است که اسلام به وسیله امام حسین شناخته شده و این حرارت تا قیامت وجود خواهد داشت.

حاجی بابایی گفت: در غزه ۲۵ هزار انسان بیگناه شهید شدند و همه ما جگرمان می سوزد اما بُعد دیگر این واقعه آن است که دنیا امروز اسلام عاشورایی را می شناسند، امروز تفکر اهل بیت و امام علی (ع) در دنیا بارش می کند و هر حکومتی که تا امروز دین اهل بیت و اسلام را ناب را با پول و زور و تزویر به حاشیه می بردند، به دلیل سکوت شان در برابر جنایت آمریکا، تفکرشان محو شده و همه دنیا چشم شان به ایران است و همه ملت های دنیا علیه آمریکاست و شهدای ما برای این شهید شدند.

وی اضافه کرد: شهدا کاری کردند که امروز کشتی آمریکایی وقتی خواست از دریای سیاه عبور کند مقاومت هر چه بخواهند برایش موشک بزند و امروز حرف اول را در مردم سالاری، انسانیت، آزادی و آزادگی اسلام می زند و همه دنیا اسلام را شناختند؛ روزی امام حسین و یارانش در کربلا به شهادت رسیدند و بهترین انسان ها در اسارت بدترین انسان ها قرار گرفتند، برای این که امام حسین (ع) می خواست اسلام پیامبر را احیا کند و شهدای ما هم همین راه را ادامه دادند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس بیان داشت: امروز ما در دنیا اقتداری را به دست آوریم که امنیت ما را تامین کرده است و جنگ ما امروز با آمریکا بین دو کشور و دو ملت نیست بلکه جنگ یک کشوری در حال حرکت به قله با یک حکومت قلدر و دیکتاتور جهانی است و آمریکا می داند اگر ایران به قله برسد هیچ کشوری نمی تواند با آن مقابله کند و تمام تلاش دشمن هم این است که ایران به قله نرسد و امروز آمریکا توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد. در اردن از دست مقاومت جهانی ضربه ای خورد که هنوز هم که هنوزه نمی تواند هضمش کند.

وی گفت: ما در مسئله اقتصادی دچار مشکل هستیم و تمام فشار دشمن هم این است که معیشت ما را به مخاطره بیندازد، امید دشمن این است که ملت را عصبانی کند و ما مسئولین شرمنده مردم هستیم و به همین دلیل است که در سخت ترین شرائط اقتصادی که قرار گرفتیم، همه مسئولین برای تحولاتی برای سال آینده تلاش می کنند و برای بازنشسته ها و افراد کم برخوردار در بودجه سال آتی جایگاه باز می کنند برای این که مردم بدانند حکومت مال مردم است.

حاجی بابایی گفت: در کشور دزد هست، اختلاس گر هست، خائن هست اما از رهبری تا همه مسئولین شب و روز تلاش می کنند تا مشکلات معیشتی برطرف شود، اکثر قاطع مردم و مسئولین در مسیر انقلاب هستند و افراد نادان و جاهل خودخواه در کشور در اقلیت هستند و باید برای مقابله با افرادی که به انقلاب ضربه می زنند مبارزه کرد.

وی افزود: اقتدار حرف اول است که اگر اقتدار نداشته باشیم هر لحظه یک جای کشور منفجر می شود و کار داعش این بود که ایران را چنان بسوزانند که تا ۵۰۰ سال نتواند روی پای خود بایستد، حرف اول و آمریکا هم همین است که ایرانی باشد که تا ۵۰۰ سال هم نتواند روی پای خود بایستد.

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس افزود: غربی ها و آمریکایی ها می گویند در انتخابات شرکت نکنید، همه دنیا می دانند قدرت و حرف اول هر کشور حضور مردم و انتخابات است و دشمن پشت سر انتخابات تضعیف شده به دنبال حمله به ارزش های ملت و اسلام است و حرف اول ما امروز این است که اگر کشور یک انتخابات پرقدرت داشته باشد اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد و این مسئله موجب تقویت اقتصاد و معیشت مردم خواهد شد و ملت باید با قدرت وارد انتخابات شود.

وی تصریح کرد: ما از این برهه هم عبور می کنیم و به قله می رسیم، ملت بزرگ ایران در یازده اسفند ماه با حضور همه شهیدان در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و مشکلات معیشتی موجب نخواهد شد ما دست از این انقلاب برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha