پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تبریز

حوزه/ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن تامین امنیت، اقتدار، سربلندی و تسریع روند پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان انقلاب شهر زنجان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: رژیم کودک کش اسرائیل، بیمارستان ها را از طریق بمباران هدف قرار می دهد که برخلاف تمامی کنوانسیون های حقوق بشری است.

وی اضافه کرد: موشک جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم، و انرژی هسته ای کشور هم برای پیشرفت و گسترش عدالت استفاده می شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی در جهان بود که در اردوگاه شرق و غرب قرار نگرفت.

وی گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکمرانی در دنیاست که شعار آن آزادگی، حفظ تمامیت ارضی کشور، شرافت مداری،‌ دفاع از مظلوم، خداباوری و خدامحوری است.

نیکزاد افزود: ما اعلام کردیم منطق آمریکا را قبول نداریم، آمریکا همیشه از واژگان حقوق بشر سوء استفاده می کند و جنایت اسراییل در غزه و سوریه دست پرورده آمریکاست که باید از آن خجالت بکشد که بدون درنظر گرفتن کنوانسیون های حقوق بشر به جنایت های خود ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: رژیم جنایت کار و کودک کش اسراییل هرروز در سایه حمایت های آمریکا به جنایت های خود ادامه می دهد و برخی از نمایندگان بی عرضه در سازمان ملل اعلام می کنند که نباید از جنگ غزه دست بکشیم.

نیکزاد افزود: ما از غزه و مظلومان جهان حمایت خواهیم کرد و تمام توان خود را برای جلوگیری از تداوم آن به کار می گیریم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی هر روز دست به جنایت می زند و سران غربی هم در مقابل این جنایت ها سکوت کرده و قطعنامه های علیه رژیم صهیونیستی را وتو می کنند.

وی گفت: آمریکا در مورد زنان سوء استفاده می کند درحالیکه زن کالایی برای سوء استفاده نیست؛ زنان ما آگاه،هوشیار و مادر هستند و نگاهبان نهاد بسیار مقدس در دین مبین اسلام به نام خانواده هستند و از آن با تمام توان حفاظت می کنند.

نیکزاد با بیان اینکه خودباوری و خدامحوری ارمغان انقلاب اسلامی برای مردم ایران است، افزود: آمریکا در کشورهای مختلفی که حضور یافته یا تهاجم کرده جز خسارت چیزی به بار نیاورده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن تامین امنیت، اقتدار، سربلندی و تسریع روند پیشرفت کشور است.

نیکزاد افزود: اگرچه از وضعیت معیشت، اشتغال و مسکن در جامعه گلایه وجود دارد ولی همه این مشکلات با شکل گیری مجلس انقلابی که در خدمت منافع مردم است، حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با شرکت در انتخابات تکلیف شرعی خود را ادا کنیم و حق تصمیم گیری خود در اداره امور را محقق نماییم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات پشتیبانی از جمهوریت نظام و محقق کردن حق تعیین سرنوشت به دست خود مردم است‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha