یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردشت

حوزه/ سرهنگ علیزاده گفت: دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی عزتی ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سرهنگ صمد محمد علیزاده امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان مرزی سردشت، اظهار داشت: دشمنان جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کردند، سردشت را شیمیایی کردند، انواع تحریم ها و هجمه ها را علیه ایران اسلامی اعمال کردند ، انواع فتنه‌ها را به راه انداختند اما مردم با بصیر ، شجاع ، آگاه و همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و یکدل و یکصدا و با بذل جان در مقابل دشمنان ایستاده و از انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چرا باید در این مسیر باقی ماند و هر سال پیروزی خود را جشن بگیریم، افزود: دهه فجر مطلع رهایی از یوغ ظلم و ستم و استکبار جهانی و احیای اسلام و پایان تحقیر و بی عزتی ها و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان سردشت تاکید کرد: دشمن دوباره به فکر آن است که ملت ایران را به زیر سلطه خود ببرد اما مردم پیام امامین و شهدای معظم انقلاب را دریافت کرده اند و همچنان در مقابل توطئه‌های شوم آنان با بصیرت و هوشیاری ایستادگی و مقابله می‌کند.

وی در پایان با بیان این که مشکلات پیش رو موجب نمی شود ملت دست از نظام بردارند، گفت: همه مردم و مسئولین پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و دشمن از وحدت وهمدلی ملت می ترسد و ان شاءالله این همدلی و وحدت را در ۱۱ اسفنده بیش از گذشته به نمایش خواهیم گذاشت.

این راهپیمایی با شکوه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha