دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس محمد حسنی - ارتش

حوزه/ حجت الاسلام‌والمسلمین محمدحسنی گفت: ۲۲ بهمن روز به میان آمدن حق و از میان رفتن باطل، روز پیروزی خون بر شمشیر، روز غلبه مستضعفان بر مستکبران، روز به ثمر نشستن خون پاک شهیدان مظلوم، دوران نفس‌گیر و بی‌امان مبارزه علیه رژیم سیاه ستمشاهی و روز سرآغاز استقرار حاکمیت الله برکشور ایران است.

به گزارش خبرگزاری از زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم زاهدان، ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب و آغاز چهل و ششمین سال به پیشگاه قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) به ویژه امام عصر(عج) ارواحنا فداه و نایب برحقشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران به ویژه مردم انقلابی و با بصیرت زاهدان با اشاره به آیه «وَ قُلْ: جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً. اسراء/۸۱» گفت: ۲۲بهمن روز به میان آمدن حق و از میان رفتن باطل، روز پیروزی خون بر شمشیر، روز غلبه مستضعفان بر مستکبران، روز به ثمر نشستن خون پاک شهیدان مظلوم، دوران نفس‌گیر و بی‌امان مبارزه علیه رژیم سیاه ستمشاهی و روز سرآغاز استقرار حاکمیت الله برکشور ایران و یکی از روزهای بزرگ خدا و الهام‌بخش نسل‌های حال و آینده در پیمایش صراط مستقیم انقلاب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حکم جمله قرآنی «وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُور. ابراهیم/۵»، بزرگداشت روزهایی مانند ۲۲ بهمن را وظیفه‌ای الهی و ملی دانست و افزود: ملت ایران هرساله با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن، ضمن عمل به دستور قرآن، بر آرمان‌های انقلاب پای فشرده، مراتب وفاداری خود به امام، انقلاب و شهدا را به رخ دشمن می‌کشند تا دشمن بداند راه هرگونه سلطه مجدد او بر ملت ایران، برای همیشه بسته است و ملت از انقلابشان مثل جان و ناموسشان حفاظت می‌کنند و به دشمنی‌ها پاسخ پشیمان کننده‌ای می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه هر انقلابی دارای پنج مرحله تخریب نظام قبلی، تأسیس نظام جدید، تثبیت نظام جدید، تداوم نظام جدید و توسعه قدرت بازیگری انقلاب در منطقه و جهان است، اظهار داشت: انقلابی ماندگار است که بتواند این پنج مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته، در مرحله پنجم به تثبیت مواضع خود بپردازد.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی ایران تمام این مراحل را با موفقیت پشت سر نهاده و اینک در مرحله پنجم خود قرار دارد. در حقیقت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بزرگترین بازیگر و در جهان یکی از بزرگترین بازیگران به شمار می‌رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با برشمردن الزامات تثبیت مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرحله پنجم، تشریح کرد: مرحله پنجم، توسعه قدرت بازیگری نظام در منطقه و جهان است؛ کشوری که بازیگر قابلی در منطقه و جهان نباشد، محکوم به نابودی است و موفقیت انقلاب در این مرحله مساوی با ابرقدرت شدن ایران در جهان است که به برکت رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب، خون پاک شهیدان و مقاومت ملت، ایران فاصله چندانی با ابرقدرت شدن ندارد.

وی یکی از نشانه های درستی این نظریه را تغییر تقابل امپریالیسم غربی و کمونیسم شرقی به تقابل اسلام و استکبار دانست و تأکید کرد: تا قبل از انقلاب، امپریالیسم بزرگترین مانع خود را کمونیسم می‌دانست و بعد از انقلاب بزرگترین مانع خود را اسلام می‌داند و تمام دشمنی‌ها، تحریم‌های ظالمانه و پشتیبانی‌های همه جانبه آمریکا از فتنه‌گران، برای جلوگیری از گسترش قدرت انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسنی با اشاره به نقش انتخابات در تثبیت مواضع نظام در مرحله پنجم گفت: تقویت امید در مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات‌ها از جمله این موارد به شمار می‌رود و در همین راستا امامین انقلاب و مراجع تقلید، شرکت در انتخابات را واجب و ترک آن را بدون عذر موجه حرام می‌دانند؛ زیرا مشارکت پر شور از یک سو مقدمه حفظ نظام و حفظ نظام جزو واجبات عینی است و از سوی دیگر موجب افزایش قدرت نرم نظام در برابر دشمن و کلید حل مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه به ایرانی رأی خواهیم داد که اسلام را جایگزین طاغوت، استقلال را جایگزین وابستگی و احساس حقارت را جایگزین احساس اقتدار کرد، گفت: ما رای خواهیم داد به ایرانی که امانت ۲۲۸هزار شهید در نزد ماست و در روز رأی گیری چشم انتظار حضور ما هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با برشمردن دلایل فراوانی که هر ایرانی برای مشارکت پرشور در انتخابات دارد، تبیین کرد: رأی خواهیم داد به ایرانی که دومین ارتش قدرتمند سایبری جهان (به اقرار نشریه اکونومیست)، قطب پزشکی خاورمیانه، چهارمین کشور جهان در زمینه علم نانو، سومین مرکز پیوند عضو برتر جهان در بیمارستان نمازی شیراز، سومین کشور پیشرفته جهان در زمینه دانش سلول‌های بنیادی، ششمین کشور پرتاب کننده موجود زنده به فضا، دومین کشور جهان در زمینه ساخت «هواپیمای خورشیدی استراتژیک ارتفاع بالا» بعد از آمریکا، سیزدهمین قدرت برتر جهان از نظر سیاسی نظامی و اقتصادی، پانزدهمین کشور جهان در زمینه دانش سلول‌های بنیادی، قدرت موشکی و پهپادی در منطقه و جهان است که نیروهای مسلحش مثل جانشان از جان، مال، ناموس و منافع ملی دفاع می‌کنند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha