شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
الهی

حوزه/فرمانده انتظامی لرستان در پیامی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در متن این پیام تقدیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران، خداوند متعال را که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به پاس احترام به روح متعالی امام خمینی(ره) ،شهدای انقلاب اسلامی و در حمایت و همراهی با انقلاب اسلامی ایران و ولایت ، مردم همیشه در صحنه استان لرستان یک بار دیگر با حضور حماسی ، وحدت آفرین و دشمن شکن خود در صحنه‌های مختلف و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

بدینوسیله از آحاد مردم مؤمن، فهیم، زمان‌شناس ، بصیر و انقلابی ، شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته حماسه ای دیگر آفریدند تشکر نموده و از تمامی عوامل اجرایی و دست‌ اندرکاران مردمی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی می‌نمائیم.

بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر حضور گسترده و باشکوه شما ملت انقلابی مزین شد. این عزت و سربلندی ایران اسلامی که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است نماد، اتحاد و همبستگی و مجاهدت های خالصانه مردم ایران اسلامی در حمایت از انقلاب خود است ، امید است، به فضل خداوند سبحان این حضور پرشور شما در صحنه‌های انقلاب اسلامی به عنوان عمل صالح، مورد رضایت درگاه الهی و حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha