دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فوقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فوقی با اشاره به قدرت تاثیر کلام و رفتار مداحان در جامعه گفت: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی، مداحی و مداحان را به سخره گرفته به جهت آن که منتسب به اهل بیت(ع) بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی پیش از ظهر امروز در همایش فصلی مادحین طراز انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی و کینه ورزی دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنی که حرف از دشمنی با انقلاب اسلامی می زند به جامعه روحانیت و مداح حمله می کند و جامعه مداح را تمسخر می کند.

وی با اشاره به قدرت تاثیر کلام و رفتار مداحان در جامعه افزود: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی، مداحی و مداحان را به سخره گرفته به جهت آن که منتسب به اهل بیت(ع) بوده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان تاثیر مداحان به ویژه در عرصه جهاد تبیین گفت: برخی از مداحان ما از شهری به شهر دیگری می روند و مدیریت میدان و جهاد تبیین می کنند ، لذا این مسئله مهم است که بتوانیم لکنت خود را برطرف کنیم.

وی آشنایی با وقایع و حوادث دوران انقلاب اسلامی را مهم دانست و عنوان کرد: باید از این که در دوران انقلاب اسلامی چه اتفاقاتی رخ داده مطلع باشیم در غیر این صورت ما نیز تحت تاثیر سیل هجمه رسانه ها قرار می گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha