یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/  آیین جشن تکلیف پسران دانش آموز  سلماس

حوزه/ مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران گفت: جشن تکلیف سه هزار دانش آموز پسر، جشنواره فرهنگی امام مهدی(عج)، مسابقه بزرگ کتابخوانی در ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابک هنرمند، مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای برگزاری باشکوه دهه مهدویت و جشن بزرگ نیمه شعبان جلسات مختلفی را با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار کردیم، گفت: یکی از جلسات مهم ما با اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش بود که در آن جلسه چند مصوبه خوب داشتیم که یکی از آنها برگزاری جشن تکلیف سه هزار نفری پسران است که با همکاری اداره قرآن و عترت استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیرو تفاهمی که با وزارت آموزش و پرورش اتفاق انجام شد جشنواره امام مهدی (علیه السلام) با محوریت قصه‌گویی ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که دبیرخانه این جشنواره به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم در حال برپایی است.

هنرمند افزود: همچنین با همکاری انتشارات مسجد مقدس جمکران و اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش مسابقه کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جلسه با مدیران شبکه‌های پویا و امید خبر داد و ابراز کرد: مقرر شد با ایجاد بستری در مسجد مقدس جمکران، یک برنامه گفتمان مهدوی ویژه نوجوانان در شبکه امید ضبط و در ایام نیمه شعبان از این شبکه پخش شود. انعکاس برنامه جشن تکلیف پسران از شبکه امید، و استفاده از شخصیت‌های عروسکی در مسجد مقدس جمکران و انعکاس آن از طریق شبکه پویا از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت این شبکه در ایام نیمه شعبان به اجرا خواهد رسید.

هنرمند اظهار کرد: دیگر برنامه‌ای که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرا خواهد رسید برپایی استیج‌های سیار این کانون در تمامی درب‌های ورودی مسجد مقدس جمکران است که در آنها برنامه‌های شاد و جذابی برای زائران مسجد مقدس جمکران به اجرا خواهد رسید.

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: همچنین غرفه‌های مختلف حوزه کودک و نوجوان با تعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در درهای ورودی، صحن جامع و دیگر صحن‌های مسجد مقدس جمکران برپا خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha