شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رکنی حسینی

حوزه/حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: توجه به این نکته بسیار ضروری است که سرمایه گذارانی که جهت توسعه زیرساخت‌ها به شهرستان وارد می‌شوند، نباید از مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال شهرستان غافل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس و کارکنان اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه شامگاه دوشنبه با حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان، اظهار داشت: سرمایه گذاری‌های انجام شده با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال در جهت توسعه بندر که در دولت مردمی مصوب شده و درحال اجراست، امری بسیار ارزشمند بوده که می‌تواند تحولی در حوزه بندر و ساماندهی شناورها ایجاد کند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: توجه به این نکته بسیار ضروری است که سرمایه گذارانی که جهت توسعه زیرساخت‌ها به شهرستان وارد می‌شوند، نباید از مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال شهرستان غافل شوند.

وی یادآور شد: با در نظر گرفتن ابلاغ سیاست‌های کلی دریامحور از سوی مقام معظم رهبری شایسته است همه مسئولین مرتبط با این ابلاغیه با کارشناسی‌های دقیق این مهم را جامعه عمل بپوشانند.

همچنین در این دیدار رئیس اداره بندر ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر و یوم الله ٢٢بهمن، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای یکساله آن اداره ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha