دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ملانوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به بیان اقدامات مدیر حوزه‌های علمیه در زمینه تحول در تبلیغ دین در حوزه‌های علمیه پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در رابطه با اقدامات مدیر حوزه‌های علمیه در زمینه تبلیغ عنوان کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مساله تبلیغ در حوزه های علمیه، این بحث مود اهتمام شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه قرار گرفت.

وی ادامه داد: مدیر حوزه‌های علمیه چندین جلسه در رابطه با فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار کرد و بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع تبلیغ برای معاونین تبیین شد و تبادل نظر صورت گرفت تا به فهم مشترکی در موضوع تبلیغ برسیم.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه بیان کرد: در ادامه نیز شورای تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و در این شورا نیز چهار جلسه برگزار شد تا حرف‌ها شنیده شود و فهم مشترک درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه علمیه شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: همچنین در همین راستا کمیته‌ پیگری منویات رهبر معظم انقلاب شکل گرفت که تاکنون به طور منظم جلسات هفتگی آن برگزار شده است و مصوبات شورای معاونین، دستورهای مدیر حوزه های علمیه، ایده‌ها و... را تا عملیاتی شدن پیگری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری افزود: مجموعه‌های مختلف به دستور مدیر حوزه‌های علمیه مأمور شدند که جلساتی با بدنه نخبگانی حوزه علمیه مانند اساتید، پژوهشگران، فعالان برتر عرصه تبلیغ و... برگزار کنند تا طرح‌ها و ایده‌هایی که در حوزه‌های علمیه در موضوع تبلیغ وجود دارد شنیده شود.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه تاکید کرد: برای اینکه یک طرح کلان برای تحول حوزه علمیه به سمت تبلیغ دین طراحی شود باید همه ایده‌ها، نظرها و... شنیده و استفاده شود.

وی گفت: در ادامه این اقدامات، مدیر حوزه‌های علمیه نیز جلساتی صمیمانه با مجموعه‌های فکری و فعالان فرهنگی حوزه علمیه یعنی اساتید، انجمن‌های علمی، مبلغان برتر، هنرمندان و... برگزار کردند و به صورت مستقیم ایده‌ها، نظرات و... را شنیدند تا در جمع بندی نهایی از آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha