شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عیادت سبزپوشان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) از جانبازان هشت سال دفاع مقدس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه جانبازان را سند افتخار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید برای همیشه به این سند، افتخار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید عبداللطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ پاسدار علی جهانگیری جانشین فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) و جمعی از رزمندگان این تیپ همزمان با چهارم شعبان المعظم میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام روز جانباز با جانبازان دوران 8سال دفاع مقدس در بیمارستان بوستان اهواز دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: این نامگذاری در تقویم جمهوری اسلامی ایران ارج نهادن به مقام رفیع جانبازان است.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند جانبازان شهدای زنده هستند که باید قدر این شهدای زنده را بدانیم که با نثار عضوی از بدن خود، عزت و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه افزود: مسئولان باید یک لحظه از خدمت رسانی به این جانبازان عزیز غفلت نکنند. جانبازان حماسه‌سازانی هستند که در دوران دفاع مقدس با خدای خود عشق بازی کردند و جانبازان تمثال وفاداری و ایثارند.

حجت الاسلام طباطبایی جانبازان را سند افتخار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید برای همیشه به این سند، افتخار کنیم.

در پایان از تلاش و زحمات پرسنل و مدیریت این بیمارستان که خدمتگزاری به جانبازان عزیز می‌کنند با اهدای گل تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha