یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طرح ملی " دختران ماه"

حوزه/ با همکاری کمیته امداد و آستان قدس رضوی  جشن تکلیف ۳۴۰ نفر از دختران نوتکلیف تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم جشن تکلیف از دختران نو مکلف مددجو اظهار داشت: با همکاری آستان قدس رضوی جشن تکلیف ۳۴۰ نفر از دختران نو تکلیف مددجو تحت عنوان "دختران ماه" در حال برگزاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این طرح پس از شناسایی فرزندان دختر خانواده های تحت حمایت، به صورت خانه به خانه، جشن تکلیف برای آنها برگزار و هدایای ویژه ای به این نوگلان مددجو اهداء می شود.

روشن خاطرنشان کرد: این رویداد فرصتی است تا با برپایی جشن‌ تکلیف دختران نو مکلف در استان زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

وی گفت: در این طرح ملی خادمیاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی کمیته امداد در منزل دختران نو ملکف حضور می یابند و در فضایی معنوی و عطر آگین به پرچم مطهر رضوی با اهدای بسته جشن تکلیف شامل یک قواره چادر نماز، جانماز کوچک و بزرگ، مهر و تسبیح، یک جلد کتاب آموزشی و کیف، در حضور خانواده به دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند اهدا می‌شود.

روشن در پایان با بیان اینکه دختران دانش‌آموز، آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: حجاب دختران در جامعه، سلاحی در برابر دشمن محسوب می‌شود، امیدوارم سرباز واقعی امام زمان(عج) و در آینده الگویی برای تمام زنان جامعه باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha