شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مشارکت در انتخابات

حوزه/ هر کسی می خواهد که در قیامت در صف اهل بیت، محشور شود و ثبت نامش کنند، باید در انتخابات شرکت کند، خصوصا در روزهای خاصی که شیاطین دنیا می خواهند عدم شرکت در انتخابات را سندی علیه نظام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرحوم آیت الله حائری شیرازی در یکی از سخنان خود درباره مسئله انتخابات اینگونه بیان کرده است:

شیاطین دنیا، از عدم مشارکت ما سوء استفاده می کنند؛ صفمان را جدا کنیم.

شیاطین دنیا، مدام می گویند که مردم به خاطر تورم، به خاطر نارضایتی، به خاطر عملکرد بد مسئولین و ... نسبت به شرکت در انتخابات بی علاقه هستند. هر کسی می خواهد که در قیامت در صف اهل بیت، محشور شود و ثبت نامش کنند، باید در روزهای خاصی که شیاطین دنیا می خواهند عدم شرکت در انتخابات را سندی بر علیه نظام کنند، در انتخابات شرکت کند.

هر کسی هم که بنا ندارد که در صفوف اهل ایمان محشور بشود، خب او هم آزاد است و حتی می تواند به بچه اش هم تلفن بکند که آقا چرا شرکت می کنی؟! مگر برایمان چه کار کردند؟ چه فایده ای دارد؟ اینها که قبلاً بودند مثلاً چه شق القمری کردند؟!

فردا هم ملائکه به او می گویند حالا که تشریف آوردی، فهمیدی مسألۀ اسلام و کفر بود؟

او هم می گوید «یَا وَیْلَتَیٰ لَیْتَنِی لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِیلًا» ای کاش با فلانی دوست نشده بودم، «لَّقَدْ أَضَلَّنِی عَنِ الذِّکْرِ بَعْدَ إِذْ جَاءَنِی وَکَانَ الشَّیْطَانُ لِلْإِنسَانِ خَذُولًا»: من را غافل کرد، به من یک تلفن زد و منصرفم کرد، ای کاش با او دوست نشده بودم.

سخنان قابل تأمل مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی درباره انتخابات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha