شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل امام جمعه و استاندار قم از جانبازان

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی به همراه سیدمحمد آقامیری استاندار قم به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل حسن یزدی شاه‌آبادی، عباس محمداسماعیلی و داوود عارفی، جانبازان ۷۰ درصد دفاع‌مقدس از آنان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی به همراه سیدمحمد آقامیری استاندار قم پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز،با حضور در منزل حسن یزدی شاه‌آبادی، عباس محمداسماعیلی و داوود عارفی، جانبازان ۷۰ درصد دفاع‌مقدس از آنان تجلیل کردند.

امام‌جمعه قم ضمن تقدیر از زحمات و رشادت‌های جانبازان دفاع مقدس اظهار کرد: خداوند از اصحاب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) امتحان‌های سختی گرفت و یکی از سختی‌هایی که در زیارت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) هم آمده است این بود که آب فرات را از آنها دریغ کردند که این مورد برای حضرت عباس(ع) بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه یادآوری سختی‌هایی که به اهل‌بیت(ع) رسیده است به معرفت و ظرفیت‌های انسان می‌افزاید، گفت: سختی‌هایی که شما جانبازان در جبهه‌ها و بعد از آن کشیده‌اید اگر برای مردم و به‌ویژه نسل جوان بازگو شود، ظرفیت‌های جوانان را بالا می‌برد و به معرفتشان نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام را خواهد افزود.

آیت‌الله سعیدی گفت: جانبازی یک عبادت هم برای خود جانبازان و هم برای خانواده‌هایشان است و حتی اجر خانواده شهدا و جانبازان در صورتی که صبر داشته باشند بیشتر از خود شهدا و جانبازان است.

در ادامه این دیدارها نیز استاندار قم از رشادت و بصیرت جانبازان دفاع‌مقدس و نیز از صبر و ایثار خانواده‌های آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha