یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی خواهران

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تحصیل بیش از هزار بانوی طلبه در مدارس علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی،مدیر حوزه علمیه خواهران استان، امروز در نشست هم اندیشی با مدیران حوزوی استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل،در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی در اشاعه و تعمیق فرهنگ دینی بر عهده دارند،افزود:خواهران مبلغ با تبلیغ مستمر خود در محافل گوناگون نقش بسزایی در گسترش معنویات در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰ مدرسه سطح ۲ ،۳ مدرسه سطح سه در شهرستان های(خرم آباد،بروجرد و دورود) و مدرسه زینبیه(س)خرم آباد در سطح ۴ فعالیت دارند،اظهار داشت:۱۰۲۴ طلبه در سطوح ۲ ،۳ و ۴ به تحصیل علوم حوزه مشغول هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه ۱ هزار و ۲۹۱ بانوی لرستانی از مدارس علمیه خواهران استان فارغ التحصیل شده اند،خاطر نشان کرد: طلاب فارغ التحصیل هم اکنون در مناطق مختلف استان لرستان به فعالیت تبلیغی مشغول هستند.

حجت الاسلام موسوی در پایان بر تقویت زیر ساخت های حوزوی تاکید کرد و گفت: با تقویت زیر ساخت های حوزوی شاهد گسترش بیش از پیش فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین بانوان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha