شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه، در حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری را به‌عنوان رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، در حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، را به‌عنوان رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

باسمه تعالی
حضرت مستطاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حبیب‌الله غفوری دامت‌افاضاته
سلام علیکم
با احترام، نظر به مراتب فضل، تعهد و سوابق ارزشمند حوزوی و تلاش‌های خالصانه در پیشبرد امور حوزه علمیه استان و براساس مصوبه ۱۸۹۳ شورای عالی حوزه‌های علمیه، جنابعالی را به‌مدت سه سال به‌عنوان رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال بر خداوند متعال و براساس مصوبات شورای محترم عالی و ضوابط و مقررات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، در مسیر اهداف مقدس سلف صالح (اعلی‌الله‌مقامهم) و مصالح حوزه علمیه؛ نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ غنی اسلام عزیز و بالندگی معنوی، علمی و بصیرتی طلاب و فضلای علوم دینی، براساس شرح وظایف و توصیه‌های پیوستی اقدام نموده و ان‌شاءالله زمینه رضایت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) را فراهم نمایید.
از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را مسألت می‌نمایم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

سه شنبه / ۲۴ بهمن‌ماه / ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلال مومنی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    انتظار می رود که رئیس جدید شورای حوزه علمیه کرمانشاه برای طلاب آزاد هم برنامه داشته باشد تا از این ظرفیت عظیم جامعه بهره مند شد.