دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسته‌های معیشتی

حوزه/ فرمانده پایگاه بسیج ١١ شهید حاج اصغر نوروزی قم به تشریح فعالیت های این پایگاه در راستای محرومیت زدایی پرداخت.

جلال کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به پایگاه بسیج ١١ شهید حاج اصغر نوروزی قم، اظهار کرد: در سال های گذشته پایگاه بسیج شهید نوروزی جهت محرومیت زدایی و رفع نیاز نیازمندان فعالیت هایی داشته که امیدواریم مورد قبول خداوند قرار گرفته باشد.

وی افزود: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی در حدود ۱۰ هزار بسته به مبلغ دو میلیارد تومان، توزیع دو هزار بسته گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند، طبخ و توزیع ۲۵ هزار پرس غذای گرم به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون تومان، خرید و توزیع بخاری گازی بین نیازمندان به تعداد ۴۰ عدد به مبلغ ۷۰ میلیون تومان و توزیع کفش و لباس به مبلغ حدود ۴۰ بین خانواده‌های بی‌بضاعت اشاره کرد.

کریمی ادامه داد: پرداخت اجاره‌ بهای ۳۰ خانوار بی‌بضاعت به مبلغ ۵۰ میلیون تومان و همچنین خرید دارو برای ۲۰ خانوار که با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات این پایگاه در سال گذشته بوده است.

وی اظهار کرد: از دیگر فعالیت‌های پایگاه، اهدا عیدی برای ۵۰۰ خانواده ایتام بود که با مبلغ ۸۰ میلیون تومان انجام شد و علاوه بر این کمک‌هایی شامل پتو و کفش و لباس به ارزش سی میلیون تومان جهت کمک به سیل‌زدگان تأمین شد.

فرمانده پایگاه بسیج ۱۱ افزود: از دیگر فعالیت های پایگاه برای خانواده های نیازمند خرید ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین خرید تبلت به تعداد ۲۰ دستگاه با مبلغی حدود ۴۰ میلیون بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha