یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه/ وظیفه مبلغان برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تبیین دست آوردهای  انقلاب اسلامی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین امروز در همایش ویژه مبلّغان امین و هجرت استان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تربیت دینی و اجتماعی زیربنای رشد و تعالی جامعه است که مبلغان امین و هجرت باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: دشمنان انقلاب از طریق رسانه ها همه چیز را وارونه تبلیغ می کنند، لذا انتظار می‌رود همه مبلغین به امر مهم تبیین اهتمام داشته باشند. جهاد تبیین نباید در حد شعار باقی بماند، بلکه در هر جمعی که هستیم به روشنگری پرداخته و برای مردم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم، چرا که در مقایسه با قبل از انقلاب در همه عرصه ها پیشرفت داشته ایم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی و با تحریف تاریخ و گذشته انقلاب و تهاجم چندبعدی در وضعیت کنونی، به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است، ما باید تمام تلاشمان این باشد که جامعه به ویژه نسل جوان را به آینده امیدوار کنیم.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: دشمنان در هر دوره از انتخابات برای عدم مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی مردم تلاش می‌کنند و از هر شیوه‌ای برای کمرنگ کردن مردم برای شرکت در انتخابات فعالیت می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.
وی افزود: وظیفه مبلغان برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تبیین است تا بدین وسیله دشمنان انقلاب اسلامی را خار و در رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کنند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین در پایان ضمن ارائه و توضیح طرح ها و برنامه های مختلف و متعدد تبلیغی، خواستار تحقق و پیگیری آن ها توسط مبلغان امین و هجرت استان شد.

 تبیین دست آوردهای  انقلاب اسلامی از  وظیفه مبلغان است 

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha