دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب به صراحت بیان داشتند، انتخابات پرشور و آگاهانه، کلید حل مشکلات کشور است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار مردم آذربایجان شرقی، ضمن دعوت همگان برای حضور در پای صندوق های رأی، انتخابات را کلید و راه حل مشکلات کشور و اصلاح امور دانستند و مهم این است که این مساله کلیدی به درستی برای آحاد مردم و نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: بی شک این مساله در سایه مشارکت حداکثری در وهله نخست و انتخاب اصلح در مرتبه بعد رخ خواهد داد و لذا در این باره رسالت مهمی بر دوش نخبگان، فعالان فرهنگی و رسانه ای برای ترغیب توده مردم جهت حضور قوی و معنادار در انتخابات است.

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: به تعبیر سکاندار انقلاب، انتخابات، مظهر جمهوریت نظام است و از همین روست که مستکبران و آمریکا که هم با جمهوریت و هم با اسلامیت نظام مخالفند، با انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مخالف هستند.

شکرزاده بیان داشت: قبل از هر چیز باید بدانیم که مشارکت مردم در هر انتخاباتی به نوعی پذیرش چارچوب نظام سیاسی و اعتماد به آن است، کما این که چنانچه ملت به نظام سیاسی، قوانین و انتخابات آن اعتماد نداشته باشد، حاضر نخواهد شد در آن چارچوب به ایفای نقش پرداخته و در پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

وی افزود: به همین خاطر است که طیف ضد انقلاب در طول ۴۵ سال اخیر همواره کوشیده تا توده‌ها را متقاعد کند به دلیل وجود برخی نابسامانی‌ها، مشروعیت نظام را نشانه بروند و با حضور نداشتن در پای صندوق‌های رأی، به نوعی رأی منفی خود را به نظام سیاسی کشور اعلام کنند و حال آن که بصیرت و هوشیاری مردم تاکنون باعث خنثی سازی هدف و راهبرد دشمن شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha