دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست مشترک نامزدهای انتخابات مجلس با مسئولان استان خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید براینکه بایستی اولین رسالت در عرصه خدمت تقویت بنیه انقلاب اسلامی ایران باشد، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته و باید از این دستاوردها و موفقیت ها به خوبی مراقبت و آنها را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشستی گفت: در روایت معروفی از امام صادق(ع) آمده است که سه خصلت در هر شخصی باشد، آن فرد مؤمن نیست و به عبارتی نقطه مقابل آن منافق و کافر است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در این روایت آمده است که "إذا حَدَّثَ کَذَبَ"؛ هر گاه سخن گوید دروغ گوید. رهبرمعظم انقلاب فرمودند هرکسی که می خواهد خود را در معرض آرای مردم بگیرد باید عصاره همه خوبی های شهر خود باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب برای نامزدهای انتخابات یک سری شاخصه ها را ذکر کرده اند، گفت: نامزدهای انتخاباتی از خود بپرسند که آیا عصاره همه خوبی ها هستند. وقتی در بین مردم حضور پیدا می کند مراقب وعده ها و حرف های خود باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ادامه روایت «و إذا وَعَدَ أخلَفَ»، خاطرنشان کرد: برخی ها وعده هایی را می دهند که در توان و در حوزه اختیارات آنها نیست. نامزدهای انتخاباتی مراقب وعده های خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید براینکه بایستی اولین رسالت در عرصه خدمت تقویت بنیه انقلاب اسلامی ایران باشد، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته و باید از این دستاوردها و موفقیت ها به خوبی مراقبت و آنها را تقویت کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی مراقب باشند که به خاطر چند رأی زحمات ۴۵ ساله انقلاب اسلامی ایران را ویران نکنند.

وی «و إذا ائتُمِنَ خانَ» را ادامه روایت امام صادق(ع) معرفی کرد و افزود: براساس این بخش از روایت آمده است که هرگاه به او اعتماد شود خیانت کند. باید مراقب اعتمادهای مردم به خودمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب درخصوص مشارکت حداکثری مردم، اظهار کرد: هر کدام از نامزدها قبل از اینکه به فکر رأی آوردن خودشان باشند باید تلاش کنند که زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند. در نظام مقدس اسلامی مأمور به تکلیف هستیم و نه وظیفه.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: دومین تأکید رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات این است که به چه کسی رأی بدهیم. واقعا باید کسی بیاید که تلاش حداکثری داشته باشد. بنا نیست برای اینکه رأی بیاوریم تمامی مبانی اخلاقی را زیر پا بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha