یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رییس ستاد راهیان نور سپاه عاشورا از اعزام ۱۵ هزار نفر از استان به راهیان نور از ۲۲ بهمن تا قبل از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ پاسدار کاظم قلعه معاون رئیس ستاد راهیان سپاه عاشورا در گفتگو با خبرنگاران از اعزام ۱۵ هزار نفر از مردم استان به اردوی راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: این سفر معنوی و معرفتی از ۲۲ بهمن در قالب ۵۰ کاروان آغاز شده و تا قبل از ماه مبارک رمضان خاتمه خواهد یافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا افزود: در دو هفته گذشته ۷۵۰۰ نفر از بسیجیان محلات و اقشار به راهیان نور جنوب اعزام شده اند. در همین مدت ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان استان نیز در این سفر حضور داشته اند.

رئیس ستاد راهیان سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: تا آغاز ماه مبارک رمضان میزان شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور به پانزده هزار نفر خواهد رسید.

سرهنگ قلعه افزود: امسال علاوه بر برگزاری اردوی راهیان نور جنوب، راهیان نور غرب نیز اجرا گردید که ۱۲۰۰۰ هزار نفر از دانش آموزان در این اردو شرکت کردند.

وی در تشریح اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: دفاع مقدس قله فضیلت های ملت ایران و الگوی عبور از مشکلات و سختی‌ها است. بر این اساس باید در قالب اردوی راهیان نور این برجستگی به نسل های جدید نشان داده شده و معارف دفاع مقدس در یک فضای معنوی و واقعی به نسل جوان انتقال داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لیلا رحمانی BE ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    سلام خیلی دوست دارم جنوب برم لطفا راهنمایی کنین ممنون