سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ولادت حضرت علی اکبر(ع)

حوزه/ خانم دلبریان مبلغ حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله گفت: هر جا قیام و یا حرکت سودمند و سازنده صورت گرفته، جوانان کارآمد و متعهد مؤثر بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مطهره دلبریان در جمع طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کلاله بیان کرد: حضرت علی اکبر(علیه‌السلام) مظهر کمالات اخلاقی از نظر شخصیت است.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت علی اکبر(علیه‌السلام) شجاعت و خداشناسی است، ایشان توانستند با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در عرصه دفاع از شیعه اثرگذار بوده و الگوی بی‌نظیری برای جامعه بشری به ویژه جوانان باشند.

مبلغ مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) عنوان کرد: جوانان با تمسک به ویژگی‌های حضرت علی اکبر می‌توانند در کنار وطن دوستی و تعهد، برای آینده کشور اثرگذار باشند، همان‌طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز اشاره کردند: «جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است».

خانم دلبریان ادامه داد: هر جا قیام و یا حرکت سودمند و سازنده صورت گرفته، جوانان کارآمد و متعهد مؤثر بوده‌اند.

وی افزود: در حرکت انبیای الهی هم، محور و مرکز تلاش و تحرک، جوانان بودند و بدون شک در انقلاب جهانی حضرت مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم نقش جوانان بسیار پررنگ است و امام زمان(عج‌الله‌تعالی‌فرجه) هم به جوانانی همانند حضرت علی اکبر(علیه‌السلام) نیاز دارند.

مبلغ مدرسه اظهار کرد: زمان جوانی بهترین فرصت برای خودسازی و سازندگی است، به همین علت جوانان باید ظرفیت‌های خود و جامعه را بشناسد و نسبت به آن بی‌تفاوت نبوده و از تنبلی و کسالت دوری کنند.

خانم دلبریان اذعان کرد: جوانان می‌توانند آسان‌تر بر خود مسلط و بهتر بر دیگران تاثیر بگذارند، و این تاثیرگذاری می‌تواند در جهت مثبت، مانند شرکت اطرافیان در انتخابات باشد.

وی بیان دستاوردهای انقلاب را در این ایام مهم دانست و به دوران سخت طاغوت اشاره کرد و در پایان گفت: با اتحاد و عزم راسخ می‌توانیم جامعه را از انحطاط و زوال نجات داده و به حرمت خون پاک شهیدان از کیان این مملکت و ملت دفاع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha