یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایجاد یاس و ناامیدی هم یک نوع تهدید است، گفت: دشمنان شبانه روز در حال طراحی نقشه و به دنبال توقف حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در جمع مردم شبانکاره و آبپخش اظهار داشت: مردم مناطق شبانکاره و آبپخش در تمامی صحنه‌های مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمده‌اند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیروزی انقلاب یک آزمون بود، گفت: کسی باور نمی کرد این انقلاب در برابر دستگاه ستمگر شاهنشاهی پیروز شود اما مرحله به مرحله هر قدر جلو آمدیم ملت فداکار و ایثارگر در خوشحالی‌ها و خستگی‌ها پای انقلاب ایستادند و اجازه ندادند میدان خالی شود.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: ملت ما هم پیمان با نظام و رهبری است، هر چند نگران معیشت و تورم هستند اما نگرانی‌های شان را به پای انقلاب نمی گذارند.

وی تصریح کرد: مردم ما همان طور که نگران معیشت هستند، نگران مسائل فرهنگی و حجاب هم هستند پس مسئولین برای مرتفع شدن هر دو نگرانی تلاش کنند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ما علی رغم میل دشمنان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حماسه دیگری خلق خواهند کرد، ادامه داد: مردم قهرمان یمن، لبنان و ... چشم به راه اقدام شایسته تک تک ما در انتخابات ۱۱ اسفندماه می باشند. این ملت‌ها جمهوری اسلامی را کانون مرکز مقاومت اسلامی می دانند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: انسان باید تلاش کند هر حرکتی که در زندگی فردی و اجتماعی‌اش رخ می دهد رنگ خدایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر می خواهید خدمتی به جامعه کنید و علیه طاغوتیان جهان باشید پس سعی کنید تمامی اقدامات تان بُعد خدایی داشته اشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: امام راحل تنها بود اما آرام آرام پیام زیبای قرآن متوجه جامعه اسلامی شد و به تدریج یک اجتماع بزرگ متحد شکل گرفت و مردم ما در کلام و رفتار امام راحل دریافتند که پیام آن برای خدا است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سه عنصر در پیروزی انقلاب نقش آفرین بود، گفت: عنصر اول قیام برای خدا، عنصر دوم شخصی مثل امام که ملتزم شد که باید برای خدا قیام کند و عنصر سوم مردم بودند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم این انقلاب استمرار داشته باشد، ادامه داد: مراقب تهدیدها و موانعی که سر انقلاب است باشیم و از طرفی فرصت ها را باید شناخت تا بتوان تهدیدها را خنثی کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایجاد یاس و ناامیدی هم یک نوع تهدید است، گفت: دشمنان شبانه روز در حال طراحی نقشه و به دنبال توقف حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه گرانی و تورم موجب نگرانی مردم شده است، عنوان کرد: این مسائل برای دشمن سوژه است و اگر سوژه شود می تواند باعث ناامیدی شود؛ لذا فرصت دست مدیران است و باید این تهدید را به یک فرصت طلایی تبدیل کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کشور ما دارای ظرفیت عظیم و امکانات خدادادی فراوانی است. مدیران نیز مطمئنا با نیت خیرشان می‌خواهند به مردم خدمت کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند، تصریح کرد: ایجاد ناامیدی در جامعه از نقشه های دشمنان است و مسئولین باید مراقب باشند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ما تنها نگران معیشت نیستند بلکه مردم ما متدین و یک عمر از اجداد خود دین و دیانت را فرا گرفتند و به آن عمل کردند و در زمان رضا خان خون دادن تا کشف حجاب در جامعه اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha