یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین عمامه گذاری طلاب اردبیلی

حوزه/همزمان با میلاد امام زمان (عج)، آیین عمامه‌گذاری طلاب اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ششم اسفند در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، همزمان با فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت امام مهدی (عج)، آیین عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی که عطر و بوی خوش یاس نبوی و بهار مهدویت را به ارمغان خواهد آورد، در روز یکشنبه، ششم اسفند ماه، مصادف با نیمه شعبان المعظم،بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم اردبیل برگزار می‌شود.

در این آیین نورانی، جمعی از طلاب علوم دینی که پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت در مسیر کسب علم و معرفت، به درجه علمی نائل آمده‌اند که مفتخر به عمامه‌گذاری و پوشیدن لباس مقدس روحانیت خواهند شد.

آیین عمامه‌گذاری طلاب، تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و تعهد به ترویج معارف ناب الهی و آموزه‌های دینی در جامعه خواهد بود.

این مراسم معنوی، فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ روحانیت و تعظیم و تکریم عالمان دینی و مبلغان دین مبین اسلام است.

حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار اردبیل در این آیین، تجدید بیعت با امام زمان (عج) و اعلام آمادگی برای سربازی در جبهه حق و مبارزه با ظلم و ستم خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند در روز یکشنبه، ششم اسفند ماه، از ساعت ۱۲ ظهر در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم اردبیل حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha