شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: وظیفه خانواده‌ها و مربیان این است که دانش‌آموزان امروز را به گونه‌ای تربیت کنند که با احکام‌ و آموزه‌های دین آشنا و انسان‌های وارسته و مفیدی برای آینده جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس با حضور حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و برخی از مسئولین در مصلی امام خامنه‌ای(حفظه الله) برگزار شد.

حجت الاسلام زاهددوست در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و جشن تکلیف دانش آموزان، اظهار داشت: جشن تکلیف مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط با پروردگار است و شما از امروز در برابر خدا باید تکالیف دینی انجام دهید و از گناه دوری کنید تا آینده خود را بسازید و سعادتمند شوید.

وی افزود: وظیفه خانواده‌ها و مربیان این است که دانش‌آموزان امروز را به گونه‌ای تربیت کنند که با احکام‌ و آموزه‌های دین آشنا و انسان‌های وارسته و مفیدی برای آینده جامعه باشند.

ارتباط با خداوند، نماز اول وقت، قرائت روزانه چند آیه قران، حضور در مسجد، رعایت حجاب و عفت، احترام به والدین از توصیه های امام جمعه خورموج به دانش آموزان بود.

‌انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha