یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجاق نژاد

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: جمعیت هلال‌احمر در بین ملت ایران مورد تکریم و محبوب قلوب مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد در آیین افتتاحیه طرح ملی منتظران ظهور که با حضور جمعیت هلال احمر در سالن همایش یاوران مهدی برگزار شد طی سخنانی بیان کردند: خدا را سپاس می‌گوییم که برگزاری جشن تولد حجت الهی را به ما واگذار کرده است و این توفیق نصیب هرکسی نخواهد شد.

تولیت مقدس جمکران بیان کردند: باید دعا کرد تا توفیق خدمت بعد از ظهور مبارک حضرت نیز به ما داده شود و به ما اعتماد کرده و جشن باعظمت ایشان با حضور پرنور و برکت حضرتش به ما داده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: شما فرشتگان نجات در مکان مقدسی که منتسب به حضرت است و عاشقان و زائران در آنجا به عبادت مشغول هستند، برای یاری و کمک حضور پیداکرده‌اید و این مهم توفیق بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تصریح کرد: برگ‌های زرینی به‌واسطه این خدمات در کارنامه شما ثبت و ضبط خواهد شد و ملت ایران فداکاری‌های شما در طول تاریخ را فراموش نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: جمعیت هلال‌احمر در بین ملت ایران مورد تکریم و محبوب قلوب مردم هستند و در این چند روز باید دست‌به‌دست هم بدهید تا همچون گذشته بتوانید بهترین خدمات را به عاشقان و منتظران امام زمان(عج) که از اقصی نقاط کشور در مسجد مقدس جمکران حضور دارند ارائه دهید.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha