یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ۴۵ ساله ما گامی به سوی ظهور است و ما باید سعی کنیم فضا را فراهم نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع مردم دلوار با بیان اینکه کشور امروز در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، اظهار داشت: ولادت حضرت ولی عصر(عج) و روز شماری برای انتخابات ۱۱ اسفندماه دو مناسبتی هستند که پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند؛ چون این انقلاب با عصر غیبت گره خورده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما در دوران عصر غیبت کبری وظایفی داریم، گفت: انتظار کشیدن یک عمل محسوب می شود.

وی افزود: احکام الهی چه حرام و چه حلال الهی در عصر غیبت تعطیل بردار نیست.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: عده ای متاسفانه با کج فکری و ساده اندیشی در عصر غیبت دست به سیاه و سفید نمی زنند و احساس تکلیف نمی کنند و می گویند پیغمبر و امامان کارها را انجام داده اند.

وی افزود: آیا رسول اکرم(ص) و امامان ما و ذات کبریایی حق تعالی رضایت می دهند در یک دوره تاریخ هیچ وظیفه ای نداشته ایم؟

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بر اساس روایات عده‌ای نیز معتقد هستند برای زمینه سازی ظهور باید جهان مملو از ظلم شود تا حضرت ظهور کند و جهان را پر از عدل کند و فضای جهان را تغییر دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب ۴۵ ساله ما گامی به سوی ظهور است و ما باید سعی کنیم فضا را فراهم نماییم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: معنای درست انتظار یعنی حلال و حرام الهی تعطیل نشود.

وی با بیان اینکه با همت والای مردم بعد از ۲۵ سال امیرالمومنین(ع) به صحنه برگشتند، گفت: معنای انتظار سکوت و دست روی دست گذاشتن نیست، بلکه باید به سراغ کسی برویم که او می تواند فریادرس ما باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه در عصر ما حکومت طاغوت حاکم بود و میدان به مرجع تقلید داده نمی شد، عنوان کرد: در عصر ما مردم به سراغ سید روح الله موسوی خمینی رفتند.

وی تصریح کرد: امام(ره) یک تنه وارد میدان شد و مردم آرام آرام با ایشان همراه شدند و با وجود تبعید در آن حالت بسیار سخت به مردم پیام می فرستاد و دست بر دار نبود که در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: تلاش همه جانبه برای احیا احکام اسلامی اصل هدف این انقلاب بود لذا ما باید قدر این نعمت را بدانیم و مسئولین نیز قدر این مردمی که همواره پای کار نظام هستند را بدانند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: گاهی اوقات مشکلاتی در جامعه پیش می آید که سبب فراموشی حقیقت انقلاب می شود. تا دیروز کشور در اشغال دشمن بود اما به برکت این انقلاب کشور ما مستقل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند، تصریح کرد: اگر امکانات نظامی و تسلیحاتی داشته باشیم و مردم را نداشته باشیم کاری در جهت پیشبرد انقلاب نمی توانیم انجام دهیم. موشک های ما در کنار اراده آهنین مردم است.

وی ادامه داد: یکی از صحنه هایی که هر ساله تکرار می شود حضور باشکوه مردم در انتخابات یوم الله ۲۲ بهمن است.مردم ما مطمئنا پشتیبان این انقلاب هستند و خواهند بود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اگر فرزندان ما بخواهند وارد عرصه دفاع شوند امروز دیگر برای تسلیحات نیاز به التماس کردن نیست. امروز دشمن می داند بعد از ۴۵ سال مردم ما پای کار هستند و امکانات مبارزه نیز دارند.

نایب مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشور متعلق به مردم است، گفت: دوران مستشاران آمریکایی و دوران بی اعتنایی به مردم گذشته است.

وی افزود: دو واژه خدا و مردم در بیانات امام وجود دارد. امام با اتکا به خدا و با پشتیبانی مردم توانست در برابر رژیم ستمشاهی موفق شود و این پشتیبانی باید تا ظهور ولی عصر(عج) باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد دلسردی است، خاطر نشان کرد: بدون وجود مردم تسلیحات به کار نمی آید و تسلیحات برای دل گرمی مردم و برای در صحنه ماندن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha