دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره ادامه داد: مردم شایسته خدمت هستند شایسته بهترین ها هستند این مردم در دنیا بی نظیر هستند.مسئولین ما باید کاری کنند که آب تو دل این مردم تکان نخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: از امتیازات برجسته‌ دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، بومی بودن آن، و الگو نگرفتن از هیچ مجموعه اطلاعاتی در دنیا است.

وی با بیان اینکه عزمی جهت حل مشکلات درمانی بخش شبانکاره در سطح استان مشاهده نشده است و باید دست به دامن تهران بشویم، گفت: مسئله ای که ذهن مردم عزیز و شریف بخش شبانکاره را طی این سالها درگیر کرده است عدم توجه به وضعیت درمانی بخش بزرگ شبانکاره است.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: با وجود اینکه سازمان تامین اجتماعی کشور مجوز داده است و زمین مورد نظر هم خریداری شده است اما تا الان هیچ خبری از ساخت و ساز درمانگاه تأمین اجتماعی نشده است، دلیل عدم پیگیری و عدم ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شبانکاره چیست ؟ آقایان مسئول در استان جواب بدهید.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه وقتی یک مسئولی پستی را اشغال می کند وظیفه اش خدمت به مردم است، عنوان کرد: اگر کسی مسئولیتی را قبول کند و در قبال این مسئولیت ناتوان باشد یا توانمند باشد اما عمدا کار خلق الله را انجام ندهد در هر دو صورت به مردم خیانت کرده است ظلم کرده است.

وی تصریح کرد: در تاریخ دوم و شانزدهم امسال دو تا نامه از سازمان تأمین اجتماعی کشور برای من ارسال شد مبنی بر تثبیت، نقشه برداری و ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره الان در چه تاریخی هستیم؛ یعنی از آن تاریخ تا الان ۹ ماه می‌گذرد و هیچ خبری نشده است حتی رونوشت نامه شانزدهم خرداد به مدیر درمان استان ارسال شده است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه یک هفته دیگر انتخابات است، افزود: همانطور که مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه خلق کردند میخواهند در انتخابات حضور پیدا کنند و حماسه ای دیگر خلق کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین با خدمت به مردم دل آنها را شاد کنند و آنها را به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار نمایند، ادامه داد: این مردم شایسته خدمت هستند شایسته بهترین ها هستند این مردم در دنیا بی نظیر هستند.مسئولین ما باید کاری کنند که آب تو دل این مردم تکان نخورد. از سازمان تأمین اجتماعی کشور درخواست دارم این مطالبه به حق مردم عزیز و همیشه در صحنه بخش شبانکاره را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha