دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست ابراز داشت: به حول و قوه الهی ملت عزیز و زمان شناس ایران با حضور حماسی در انتخابات، با بند انگشت خود چشمان بدخواهان را کور و بند دل دشمن را پاره می‌کنند و دشمن را ناکام و مایوس خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: شب نیمه شعبان، شب بسیار عزیزی است که براساس روایت، بالاترین شب از نظر قیمت و ارزش بعد از لیلةالقدر در ماه مبارک رمضان است؛ یعنی از نظر نوع و میزان، بیشترین و بالاترین تاثیر را در روح انسان دارد.

خطیب جمعه خورموج ابراز داشت: شب نیمه شعبان اعمال مهمی دارد که از گران‌بهاترین آن‌ها احیاء و شب زنده داری و زیارت امام حسین(ع) است و یکی دیگر از اعمالی که از نظرِ نوعِ تأثیرگذاری فوق‌العاده است، آن است که هر کدام از تسبیحاتِ اربعه صد مرتبه خوانده شود. و در روایت آمده: اگر کسی این عمل را در شب نیمه شعبان انجام دهد، خداوند همه گناهان گذشته او را می‌آمرزد.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام عصر (عج) و گرامیداشت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزارت اطلاعات به چشمان بینا و بیدار نظام اسلامی تعبیر فرموده اند. بدون شک امنیت امروز ما مدیون مجاهدت‌های نیروهای امنیتی است و هماهنگی نیروهای اطلاعاتی وزارت و سپاه پاسداران مایه آرامش مردم و دلهره دشمنان و بدخواهان است.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: موفقیت اخیر در شناسایی یکی از محکومان بزرگ اقتصادی ارزی و بازگرداندن آن به کشور در واقع یکی از ده‌ها موفقیت وزارت اطلاعات در ماه‌های اخیر بود.

امام جمعه خورموج با اشاره به پیش رو بودن انتخابات گفت: جمعه آینده ۱۱ اسفند روز آزمون مهم و سرنوشت ساز ملت ایران است. به تعبیر رهبر عزیزمان انتخابات آبروی نظام اسلامی و یکی از ابزارهای مهمّ قوّتِ کشور است.

وی بیان داشت: دشمنان و یزیدیان زمان از یکسال گذشته سیاست با خناسی راهبردی خود را تردید افکنی و دلسرد کردن مردم و سلب رونق از انتخابات قرار داده اند، و البته عده ای در داخل کشور هم سخن و خواست دشمن را تکرار می کنند. لذا رهبر عزیزتر از جانمان فرمودند: هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی و با اسلام مخالفت کرده است.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز داشت: به حول و قوه الهی ملت عزیز و زمان شناس ایران با حضور حماسی در انتخابات، با بند انگشت خود چشمان بدخواهان را کور و بند دل دشمن را پاره می‌کنند و دشمن را ناکام و مایوس خواهند کرد.

وی بیان داشت: جمعه آینده میدان الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا خواهد بود و ملت ایران با مشت محکم و کوبنده به دهان یاوه گوی دشمنان می کوبند. علاوه بر حضور باشکوه رکن دوم انتخابات انتخاب اصلح و صحیح است که وظیفه هر ایرانی مسلمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha