یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور جمعیت هلال‌احمر از ۹ استان در طرح منتظران ظهور

حوزه/دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به مشارکت استان‌های مختلف در طرح ملی منتظران ظهور گفت: آنچه می‌ماند عمل انسان‌هاست و توفیق الهی است که از ۹ استان در طرح ملی منتظران ظهور به‌صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، یعقوب سلیمانی، دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور امروز جمعه با حضور در طرح منتظران ظهور جمعیت هلال احمر ۹ استان کشور با اشاره به مشارکت استان‌های مختلف در طرح ملی منتظران ظهور گفت: آنچه می‌ماند عمل انسان‌هاست و توفیق الهی است که از ۹ استان در طرح ملی منتظران ظهور، به‌صورت داوطلبانه حضور پیداکرده‌اند.

وی که در سالن همایش یاوران مهدی(عج) جمکران سخن می گفت، افزود: توفیق بزرگی است که در کنار سایر دستگاه‌ها در برنامه‌های اجتماع‌محور و در راستای حصول اهداف یعنی کاهش آلام و رنج‌ها خدماتی ارائه شود.

سلیمانی مطرح کرد: آنچه می‌ماند عمل انسان‌هاست و توفیق الهی است که از ۹ استان در طرح ملی منتظران ظهور، به‌صورت داوطلبانه حضور پیداکرده‌اند و نگاه منجی بشریت به یکایک شما است و تلاش و زحمات و ایثارگری بی‌منت شما پذیرفته خواهد شد.

وی با اشاره به وصایای شهدا گفت: بیش از ۹۵ درصد از گفتمان شهدا مبتنی بر وحدت و همدلی است ولی دشمنان از وحدت می‌ترسند و مردم با شرکت در انتخابات مشت آهنینی به توطئه‌های دشمن خواهند زد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه هرسال چند استان شامل این طرح می‌شوند بیان کرد: بعد از طرح ملی منتظران ظهور، برای طرح نوروزی ۶۰ هزار نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر سامان‌دهی شده و ۱۸۹۰ پایگاه که ۶۵۰ آن موقت و ۸۹۰ به‌صورت ثابت است؛ طبق آمایش سرزمینی در بعضی مناطق جانمایی شده و هماهنگی لازم برای این طرح ایجاد شده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha