شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم

حوزه/سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت:در شب نیمه‌شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج)، مراسم نورافشانی در ۳۱۳ نقطه شهر قم توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: از تمام زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دعوت می‌کنیم تا در رزمایش بزرگ شب نیمه‌شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) حضور یابند و از غرفه‌های این سازمان در مسیر مسجد مقدس جمکران بازدید کنند و از برنامه‌های متنوع، جذاب و مفرح این غرفه‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: ۴۴ غرفه در بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیر عبور مردم به سمت میعادگاه عاشقان ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج)، یعنی مسجد مقدس جمکران ایجادشده است و بخش فرهنگی این سازمان به همراه گروه‌های فرهنگی ممتاز شهر قم در این غرفه‌ها فعالیت و حضور دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه فعالیت این غرفه‌ها در زمینه‌های مهدویت، عفاف و حجاب، امر به معروف، فرهنگ شهروندی و امور مختلف فرهنگی است ادامه داد: غرفه‌های متنوع و جذابی برای قشرهای گوناگون جامعه از جمله کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

طباطبایی‌نژاد در بخش دیگر سخنان خود درباره دیگر فعالیت‌های این سازمان در اعیاد شعبانیه و ایام نیمه‌شعبان ابراز کرد: این سازمان در ماه مبارک شعبان فعالیت‌های بسیاری را انجام داده و در دست انجام دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: هویت بصری و طراحی تمامی عرشه پل‌های نیمه‌شعبان به سمت مسجد مقدس جمکران را این سازمان انجام داده است.

به گفته وی، از اقدامات دیگر این سازمان می‌توان به فعالیت‌ها و حضور ویژه این سازمان در تمامی آیین‌های فرهنگی، نشست‌ها و بزرگداشت‌های مختلف به مناسبت اعیاد شعبانیه به خصوص سالروز ولادت خجسته امام مهدی(عج) اشاره کرد.
۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha