یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/  نورافشانی سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان ماکو

حوزه/ حجت‌الاسلام کشوری گفت: آیین نورافشانی در بیش از ۳۵۰ محله تهران، توسط مساجد آرمانی تهران به مناسب میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آیین نورافشانی در بیش از ۳۵۰ محله تهران، توسط مساجد آرمانی تهران به مناسب میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) انجام شد.

بر این اساس، حجت‌الاسلام علی کشوری، مسئول ستاد طرح شهید آرمان، با اشاره به ایجاد فضای شور و نشاط در سطح محلات تهران، اظهارکرد: با هماهنگی مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، توانستیم در بیش از ۳۵۰ محله تهران، آیین نورافشانی به مناسبت نیمه شعبان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این برنامه، نوجوانان و جوانان ۳۰۰ مسجد آرمانی تهران، اقدام به نورافشانی در محلات تهران کرده و فضای شهر را پر از شور و شادی کردند.

حجت الاسلام کشوری، با اشاره به اینکه ستاد طرح شهید آرمان، متولی اجرای برنامه های تربیتی در سطح مساجد و مدارس منتخب تهران شده است، گفت: یکی از الزامات کار تربیتی، ایجاد فضای جذاب است که اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان، فرصت مناسبی برای ظهور و بروز حلاوت شیرین عبادی در بین مردم علی الخصوص جوانان است.

مسئول ستاد طرح شهید آرمان، در پایان گفت: برنامه ریزی ستاد بر این است که در برنامه های ملی و مذهبی بتواند محلات را درگیر و فضای عمومی شهر را دینی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha