شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نیمه شعبان

حوزه/ جشن اعیاد شعبانیه در امامزادگان و بقاع شاخص استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید موسی موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان ضمن عرض تبریک ولادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان از جمله زینبیه و حسینیه اعظم امامزاده سید ابراهیم (ع) و محمد (ع) حاج سیران شهرستان زنجان ، امامزادگان یعقوب (ع) صائین قلعه اسماعیل (ع) و زیدالکبیر (ع) شهرستان ابهر ، امامزادگان هاشم و عوف شهرستان طارم، بقعه حضرت قیدار نبی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) سجاس شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت:

این جشن ها همراه با سخنرانی خطبای شاخص ، اساتید حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه، همچون حجت‌الاسلام مهران فر، حجت الاسلام ترابی،حجت‌الاسلام رحیمی و... برگزار گردید.

این جشن ها با اجرای مولودی خوانان مطرح استان و همراه با اجرای برنامه های متنوع مثل اجرای ویژه برنامه برای کودکان و نوجوانان، اجرای گروه های سرود شاخص استان همچون گروه سرود شهید حاج قاسم سلیمانی و گروه سرود نجم الثاقب، و برگزاری مسابقه و قرعه کشی همراه با اهدای جوایز بود.

همچنین به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) تیم های داوطلب پزشکی جهت کنترل فشار خون و قند خون در حسینیه اعظم زنجان استقرار پیدا کردند.

حجت‌ الاسلام موسوی در پایان گفت: این جشن ها در صد مسجد سطح استان نیز برگزار شد و در برخی از مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص، تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

جشن میلاد امام زمان(عج) در امام زادگان و بقاع متبرکه استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha