یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دارالسلام

حوزه/ سیزدهمین دوره پذیرش مدرسه علمیه دارالسلام سال‌ تحصیلی‌۱۴۰۳-۱۴۰۴ ویژه دانش‌ آموزان پسر پایه هشتم و نهم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیزدهمین دوره پذیرش مدرسه علمیه دارالسلام سال تحصیلی‌۱۴۰۳-۱۴۰۴ ویژه دانش‌ آموزان پسر پایه هشتم و نهم با معدل بالای ۱۹ آغاز شد.

بر اساس این گزارش: خانواده‌های مؤمن و انقلابی علاقه مند به تحصیل رسمی علوم حوزوی فرزندانشان در این حوزه علمیه که دارای برنامه ای نوین و جامع در تعلیم و تربیت حوزوی در فرایندی ده ساله است می توانند به این حوزه برای ثبت نام مراجعه نمایند.

از جمله مزایای تحصیل در حوزه علمیه دارالسلام فراگیری دروس حوزوی تا پایه دهم، کسب مهارت حداقل دو رشته ورزشی، حفظ کل قرآن در ۵ سال، کسب مهارت خطاطی و خوش نویسی تسلط به سه زبان خارجی، توانمندسازی در تحلیل و تبیین مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و جهانی است.

سیزدهمین دوره پذیرش مدرسه علمیه دارالسلام در سال تحصیلی جدید آغاز شد

مرحله اول ثبت نام از ۲۷ رجب تا پایان ماه مبارک رمضان است و متقاضیان برای تعیین وقت همه روزه می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۸با شماره های ۸۸۰۸۹۵۵و۸۸۰۸۵۱۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین پل ارتباطی با این حوزه در فضای مجازی به آدرس https://darussalam.irو @darussalam برقرار است.

بر اساس این فراخوان: متقاضیان بعد از تعیین وقت می‌توانند به این حوزه علمیه به نشانی؛ میدان صنعت، بلوار فرحزادی، بلوار ایوانک، خیابان شجریان شمالی، خیابان درخشان، مسجد و مدرسه علمیه دارالسلام مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha