شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه/ جلیلی جمهوری اسلامی را انتخاب بزرگ مردم ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی حیات و قدرت جدید ملت ما را رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نشست هم اندیشی اقتصاد دریا محور عصر دوشنبه با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،مهدی دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان اتحادیه آبزی پروران‌، انجمن صیادان،روسای دانشگاه ها، محققان و مدیران دستگاه های دولتی تخصصی برگزار شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه انتخابات خطاب به مردم هرمزگان گفت: در فرصت مغتنم انتخابات از نامزدهای مجلس شورای اسلامی هدفگذاری ها و برنامه هایشان برای توسعه و رونق اقتصاد دریامحور را مطالبه کنند.

جلیلی، جمهوری اسلامی را انتخاب بزرگ مردم ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی حیات و قدرت جدید ملت ما را رقم زده است.

وی در جمع فعالان حوزه اقتصاد دریامحور استفاده از نعمت های خدادادی را مهم خواند و اضافه کرد: کشور ما جنبه های متنوع پیشرفت را داراست و استفاده از نعمت های خدادادی با هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق در مسیر اجرا و عمل، کام مردم را شیرینی می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیروی انسانی ماهر و متخصص را ظرفیت بزرگ هرمزگان دانست و افزود: نیروی انسانی لازمه حکمرانی قدرتمند کشوراست که با مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی به ظهور و بروز می رسد.

وی هم آهنگی را گزینه مهم تحقق اهداف اعلام کرد و گفت: نگاه به دریا باید نگاه ملی باشد تا حرکت قدرتمندتری شکل بگیرد که منجر به رشد و توسعه این عرصه شود.

در این نسشت رؤسای تشکل های آبزی پروران و صیادان ضمن ارائه گزارش مختصری از وضعیت موجود دیدگاه ها، نظرات، مشکلات حوزه های تولید، بازارعرضه بین المللی،صید غیرمجاز و راهکارهای حل آن ها را ارائه همچنین حمایت از یگان های حفاظت دریایی و تقویت زیستگاه های مصنوعی را درخواست نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha