شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رودان

حوزه/ رئیس کمیته امداد شهرستان رودان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، تعداد ۱۵ مخزن ذخیره آب تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع شد

مهرداد تاجیک، رئیس کمیته امداد شهرستان رودان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان گفت: با توجه به مشکل بعضی از خانواده های تحت حمایت این نهاد در روستای قلعه کمیز که دچار کمبود آب و یا ذخیره آن داشتند توسط مددکاران این نهاد شناسایی شدند و در همین راستا کمیته امداد برای ۱۵ خانواده مددجو این روستا مخزن ذخیره آب تهیه و در نیمه شعبان بین آنان توزیع نمود.

تاجیک با اشاره به اینکه حجم این مخزن‌ها ۵۰۰ لیتر بوده است، افزود: برای تامین این تعداد مخزن آب، ۳۸ میلیون تومان از اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان بیان کرد: در حال حاضر هشت هزار و ۴۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رودان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌‎شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: شناسایی نیاز خانواده‌های تحت حمایت توسط مددکاران با جدیت ادامه دارد و مردم نیک اندیش می‌توانند برای کمک به خانواده‌های نیازمند، با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق روش‌های کد دستوری #۰۷۶۷*۸۸۷۷*، کمک‌های خود را اهدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha