دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خواهران

حوزه/عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تحقق همبستگی ملی وابسته به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی،نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری دوشنبه شب در نشست با خواهران عازم سفر راهیان نور حوزه علمیه خواهران لرستان در مدرسه علمیه معصومیه(س)خرم آباد با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس جانانه از آب و خاک میهن اسلامیمان دفاع کردند و اجازه ورود دشمن را به خاک میهن ندادند،افزود: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای ایران اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه به طلاب برای قرائت مناجات شعبانیه و تدبر در مضامین بلند و والای این دعا، فرازهایی از این مناجات را بازخوانی نمود و خاطر نشان کرد: طبق فرموده شهید مطهری(ره) مستی مال از زیادی است، ولی مستی علم از کمی است،علم هر چه بالاتر رود، انسان باید بداند چیزی بلد نیست.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آگاه‌سازی مردم با جنگ اقتصادی و تزریق روحیه امید به مردم نیاز ضروری جامعه است و موجب بصیرت افزایی مردم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی در پایان مردم را به شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد و گفت: تحقق همبستگی ملی وابسته به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات وابسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha