دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مرشدیان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امر تبلیغ،اقدام به شناسایی و جذب نخبگان تبلیغی نموده است. 

حجت الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در امر مهم تبلیغ و نگاه تخصصی به امور تبلیغی و همچنین با عنایت به سند چشم انداز و نظامات جامع حوزه های علمیه کشور و در راستای مشارکت کلیه واحدهای مرکز مدیریت در برنامه ریزی جامع و هدفمند به منظور شناسایی، جذب و بهره مندی حداکثری از ظرفیت نخبگان و استعدادهای برتر در موضوعات تخصصی،هدایت،حمایت و نظارت بر امور نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان نیز مانند سایر استانها در زمینه شناسایی و جذب نخبگان تبلیغی فعالیت خود را آغاز نموده و در این زمینه تا مورخ ۲۰ اسفند از طلاب واجد الشرایط ثبت نام به عمل می آورد.

وی افزود: محورهای جذب طلاب و روحانیون نخبه تبلیغی به این شرح است:
۱.خطیب و سخنور
۲ .جوان و دانشجو
۳ .کودک و نوجوان
۴ .هنر و رسانه
۵ .فضای مجازی
۶ .فرق و ادیان
۷ .هیئات مذهبی
۸ .آسیبهای اجتماعی
۹ .بین الملل(خارج از کشور)
۱۰ .کارشناسان صدا و سیما
۱۱ .مدیران گروههای تبلیغی جهادی.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: قطعا ورود در این عرصه ها و شناسایی نخبگان تبلیغی برتر در چند جهت مورد توجه میباشد که اهمیت این موضوع را دوچندان می کند.

وی افزود: بکارگیری طلاب نخبه بصورت تخصصی در امر تبلیغ باعث بازدهی بیشتر آنها خواهد شد همچنین حمایت‌های خاص معنوی و مادی باعث بالا رفتن انگیزه های تبلیغی نخبگان برتر می شود.

حجت الاسلام مرشدیان گفت: طلاب جهت اطلاع از شرایط ثبت نام می توانند به کانال معاونت تبلیغ استان به آدرس https://eitaa.com/tablighe_khz مراجعه نمایند.

وی در پایان بیان داشت: طلاب واجد الشرایط جهت ثبت نام می‌توانند به آیدی مسئول ثبت نام به آدرس @mopy19 در پیام رسان ایتا پیام داده دهند و همچنین می توانند به صورت حضوری به معاونین تبلیغ مدارس علمیه در شهرستان ها مراجعه نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد فاطمی نیا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام وقتتون بخیر جهت ثبت نام دوره